وزیر کشور از دلیل تغییر معاون سیاسی‌اش پرده برداشت

وزیر کشور از دلیل تغییر معاون سیاسی‌اش پرده برداشت
وحیدی گفت: معاون سیاسی بنده دکتر خرمشاد به علت کسالتی که داشتند و تداوم آن، خود اصرار داشتند که انجام‌وظیفه در این مسئولیت سنگین برایشان عملی نیست. به همین علت ما انتخاب جدیدی انجام دادیم.


به گزارش نجواخبر، احمد وحیدی در باره تغییر معاونت سیاسی خود، گفت: معاون سیاسی بنده دکتر خرمشاد به علت کسالتی که داشتند و تداوم آن، خود اصرار داشتند که انجام‌وظیفه در این مسئولیت سنگین برایشان عملی نیست. به همین علت ما انتخاب جدیدی انجام دادیم و دکتر غلامرضا را به‌عنوان مسئول معاونت سیاسی برگزیدیم.
وی در باره محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی جدید خود اظهار کرد: ایشان تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند و در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.
وزیر کشور ک با رادیو گفت‌وگو، صحبت می‌کرد، هجمه رسانه‌های معاند در خصوص این تغییر را بی‌اهمیت دانست و متذکر شد: رسانه‌های خارجی همواره انتخاب یک فرد مثبت و مفید و توانمند در مسئولیت‌های سنگین را برنمی‌تابند و انتقاد می‌کنند هرچند برای ما ارزشی ندارند چون معلوم است که آن‌ها به دنبال فهم عمیق از مسائل و انتخاب‌های ما نیستند.
وی افزود: آن‌ها تلاش می‌کنند هر چیزی را به‌عنوان یک دست‌مایه برای تبلیغ علیه نظام قرار دهند که بسیار کم‌ارزش و بی‌اهمیت هستند.

آیین معارفه‌ «محمدرضا غلامرضا» معاون سیاسی جدید وزارت کشور، دوازدهم تیر ماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد. پیش از وی «محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزیر کشور بود که ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۱ از سمت خود کناره‌گیری کرد؛ وی ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ با حکم وحیدی این مسئولیت را عهده‌دار شده بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1002

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.