اختصاصی؛

لواندوفسکی و بنزما: تولد رقابتی جدید در لالیگا

لواندوفسکی و بنزما: تولد رقابتی جدید در لالیگا
نبضی که دو مهاجم لهستانی و فرانسوی کلاسیک زندگی خواهند کرد، شبیه دوئلی است که مسی و کریستیانو به مدت 9 سال در آن بازی کردند.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، جذب روبرت لواندوفسکی برای بارسلونا جدول لیگ را کاملاً تغییر می‌دهد، تیم ژاوی هرناندز را به مدعی واضح قهرمانی تبدیل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا رقابت انفرادی ناشناخته‌ای را در ال کلاسیکوها از زمان پایان دوئل تاریخی لئو مسی و کریستیانو رونالدو در سال 2018 تجربه کنند.

اکنون کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی شاهد نبض مشابه رقابت پرتغالی و آرژانتینی، بهترین گلزنان تاریخی رئال مادرید و بارسلونا هستند که در یک دوئل 9 فصلی که بسیار فراتر از ال کلاسیکوها بود، بازی کردند.

حالا مهاجم مادریدی رقابتی با روبرت لواندوفسکی، دیگر شماره 9 بزرگ قاره اروپا خواهد داشت، درست در پایان فصل که بدون لئو مسی در نیوکمپ، به عنوان بهترین فوتبالیست لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شد.

توپ طلا در حال حاضر بدیهی تلقی می‌شود که به بنزما، بهترین گلزن لیگ و بهترین گلزن جام ملت های اروپا (در مجموع 44 گل) تعلق خواهد گرفت، همچنین چندین بازی برای به خاطر سپردن، به خصوص برابر چلسی، منچسترسیتی یا پاری سن ژرمن در فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا.

بنابراین، ورود پرشور لواندوفسکی به بارسلونا، وضعیت جدید کریم بنزما را تهدید می‌کند، که تأثیر او بر عناوین مادریدی غیرقابل انکار بوده است. غیبت او در آخرین کلاسیکو کاملاً اهمیت او را در تیم توضیح می‌دهد که در بدترین بازی فصل 0-4 شکست خوردند.

مهاجم لهستانی با تأیید یکی از ثابت شده ترین گلزنان جهان (هفت بار بهترین گلزن بوندسلیگا، 50 گل در 46 بازی فصل گذشته) مایل است بارسا را ​​به سطح اول جهان بازگرداند و برای عناوین بجنگد به همین خاطر او به جمع شاگردان ژاوی هرناندز ملحق شده است. برنده جایزه بهترین بازیکن و کفش طلا در سال های 2021 و 2022، تأثیر رابرت لواندوفسکی بر لیگ تهدید می‌کند که فوری خواهد بود.

ال کلاسیکو، در ساعاتی کم پس از جدایی مسی و کریستیانو رونالدو، به لطف جذب مهاجم لهستانی برای بارسلونا، دوباره درخشش و تعالی را به دست می‌آورد. رقابت جدیدی در لالیگا متولد شد: کریم بنزما از قبل منتظر روبرت لواندوفسکی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1043

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب