نگاهی به شرایطِ «داماش»/ همه شرایط برای صعود به لیگ دو آماده است اما

نگاهی به شرایطِ «داماش»/ همه شرایط برای صعود به لیگ دو آماده است اما
داماش گیلان متحول شده....

به گزارش خبرنگار نجواخبر، پس از پیروزی ۴ بر ۲ داماش گیلان در دیدار قبل مقابل صدرای تبریز باید گفت این تیم به طرز غیرقابل باوری متحول شده و به تیمی یکدست تبدیل شده است که طرفداران از آن انتظار دارند.

نصیری مالک این تیم بیش از گذشته تمام وقت، همت و تلاش خود را صرف باشگاه نموده و از هیچ کوششی در این راه دریغ ننموده است و باید به او آفرین گفت و یک خسته نباشید جانانه. از سوی دیگر هم داداش زاده بهمراه کادر فنی خود بخوبی و با تمام تلاش، سعی در بهبود شرایط تیم برای بازی پیش روی مقابل تیم مهدوی کیا دارد. خبرهایی که از گوشه و کنار تیم داماش بگوش میرسد گویا محل تمرین و اسکان که به درخواست داداش زاده سرمربی تیم و با هماهنگی اقای نصیری مالک باشگاه انجام گردیده، در اختیار این تیم قرارگرفته و تا اینجا باشگاه برای صعود هزینه های خوبی جعت موفق تیم انجام داده و همکاری و هماهنگی سرمربی و مالک باشگاه را باید در شرایط حاضر به فال نیک گرفت و تحسین نمود.
باید اعتراف نمود که پس از حضور داداش زاده تحولات و تغییرات خوبی در تیم و باشگاه بوجود آمده و هماهنگی های خوبی صورت گرفته مثلا نظمی تیمی، داشتن البسه مناسب و امکانات و دریافت پاداش های مناسب که نتیجه مثبت آنرا را باید در دو دیدار گذشته این تیم جست‌وجو کرد. با همه اتفاقات خوبی که طی هفته های اخیر در این باشگاه و نتایج آن حاصل گردید اما پاره‌ای رفتارها موجبات نگرانی مالک و سرمربی را فراهم نموده و آن اقداماتی ست که از سوی چند تن از نزدیکان باشگاه که بهر دلیل از تیم کنار گذاشته شده‌اند صورت میگیرد و موجب نگرانی اعضای باشگاه شده‌اند.

در این برهه از زمان که بیش از پیش نیاز به همدلی و اتحاد است شایسته نیست که این چند تن که همواره در شرایط ایجاد بحران نامشان بر سر زبانها جاری میشود بخواهند با تشکیل جلسات شبانه چوب لای چرخ باشگاه بگذارند. به هر ترتیب باشگاه در شرایط حاضر صلاح نمیداند که پاسخی درخور توجه به این فرد یا افراد کم مایه بدهد اما درصورتی که اقدامات آنان مانع نتایج مطلوب تیم در دیدارهای آینده گردد قطعا مالک اسامی مشاوران گذشته و حال عنوان خواهد که چه کسانی دارند برای تیم مشکل به وجود می‌آوردند و اقدامات قانونی دور از انتظار نخواهد بود.
درضمن هفته گذشته جلسه‌ای که در باشگاه بین سرمربی تیم با سرپرست و مالک و وکیل باشگاه قرار گرفت مالک خیلی با قدرت عنوان کرد که در هر شرایطی انشالله در لیگ دو نشد در هر لیگی تیمداری خواهم کرد با همین کادر و بازیکنان.


گزارش: زهرا گل افروز

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1065

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب