تاکید مدیران عامل شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان بر تحقق حداکثری شعار سال

تاکید مدیران عامل شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان بر تحقق حداکثری شعار سال
نشست مشترک مدیران عامل و معاونین شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه در راستای تقویت تعاملات دوجانبه میان این دو صنعت، جهت تحقّق حداکثری شعار سال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست مشترک مدیران عامل و معاونین شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز(سه‌شنبه ۲۸ تیرماه)، در راستای تقویت تعاملات دوجانبه میان این دو صنعت، جهت تحقّق حداکثری شعار سال در محل سالن برگزاری جلسات فولاد مبارکه برگزار شد.

ضرورت همگرایی هرچه بیشتر میان فولاد مبارکه و ذوب‌آهن
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست مشترک شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: نوع تعاملات و همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف با شرکت ذوب‌آهن اصفهان باید به‌گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های یکدیگر داشته باشیم.

وی افزود: در راستای تسریع و عملیاتی‌تر شدن اقدامات مشترک میان فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان به تشکیل کارگروه‌های مشترک نیازمندیم، برای دست‌یابی به نتایج مطلوب تر و همچنین سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از پروژه‌های مشترک دو شرکت، باید کارگروه‌هایی متشکل از کارشناسان و متخصصان هر ۲ مجموعه تشکیل و موضوعات پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: همدلی و همراهی فولاد مبارکه با شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مسائل مختلف همواره وجود داشته و در ادامه نیز تقویت می‌شود که این مهم نیازمند تداوم جلسات برای پیشبرد مسائل فی‌مابین است.

وجود ظرفیت‌های متعدد همکاری با فولاد مبارکه
ایرج رخصتی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در نشست مشترک شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: اقتصاد و تولید، تأثیر قابل توجهی در توسعه صنعت و اقتصاد ملّی دارند که در این راستا اقتصاد باید سودآور و بهره‌ور باشد.

وی افزود: شرایط صنعت فولاد کشور متاثر از شرایط ویژه داخلی و خارجی است، برطرف شدن برخی محدودیت‌ها و کمبودها می‌تواند در راستای اهداف صنعت فولاد کشور تعیین‌کننده باشد.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: نام فولاد مبارکه به‌عنوان تولیدکننده بزرگ محصولات خاص فولادی در خاورمیانه مطرح است، ذوب‌آهن اصفهان نیز از سال‌ها پیش درصدد تولید فولادهای خاص بوده که در سال جاری این امر محقق شده و تولید فولادهای ساختمانی با استحکام بالا در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

ایرج رخصتی تصریح کرد: امیدوارم جلسات مشترک با این شرکت به صورت منظم ادامه پیدا کند و نتایج توافق‌شده حاصل از آن‌ها منجر به پیشرفت و اعتلای اقتصاد کشور شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1078

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.