تصویر جعلی نشست «عفاف و چالش‌های جدید»/تکذیب دانشگاه امام خمینی +عکس

تصویر جعلی نشست «عفاف و چالش‌های جدید»/تکذیب دانشگاه امام خمینی +عکس
دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، تصویر جعلی نشست علمی "عفاف و چالش‌های جدید" را تکذیب کرد

به گزارش نجواخبر، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، تصویر جعلی نشست علمی "عفاف و چالش‌های جدید" را تکذیب کرد
سید علی قاسم زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین با انتشار بیانیه‌ای تصویر جعلی منتشر شده از پوستر همایش عفاف و چالش‌های جدید را تکذیب کرد.

همایشی با عنوان "عفاف و چالش‌های جدید" روز سه شنبه ۲۱تیرماه جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد که متأسفانه تصویر پوستر همایش توسط فرد و یا افرادی مغرض با فتوشاپ دستکاری و به عنوان "بررسی فقهی عقد موقت مستاجر با صاحب ملک در ازای مبلغ اجاره" تغییر پیدا کرد و در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد که دانشگاه بین‌المللی قزوین در اعتراض به این اقدام مغرضانه بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

باسمه تعالی

امروز جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن جنگ شناختی و معرفتی است و از مصادیق این نبرد فرهنگی و رسانه‌ای تغییر باورها و ایجاد شبهه در بسیاری از اصول مسلم و حقایق است. در دنیای پسامدرن حادواقعیت و وارونگی حقایق برای شکل دهی عواطف و نفوذ افکار خاص و کانالیزه شدگی اندیشه‌ها و انحراف اذهان عمومی از حربه‌های رسانه‌ای استکبار و برخی جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب است. داستان فتوشاپ نشست علمی “عفاف و چالش‌های جدید” که ۲۱تیرماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ره به همت مشاور امور زنان دانشگاه و معاونت فرهنگی و بسیج استادان برگزار شد، یکی از آن مصادیق آشکار سودهی خاص و وارونگی حقیقت است و ساحت ظریف جنگ شناختی را برملا می‌کند. این حرکت کودکانه و سفیهانه اتفاقا مصداق مثل” دزد ناشی به کاهدان می‌زند” است. و البته مرا به یاد این جمله حضرت امام (ره) می‌اندازد که هرگاه دیدید دشمن روی چیزی حساس شده بدانید مسیرتان صحیح و نقشه راه‌تان دقیق انتخاب شده است. خدا را شاکریم که دشمنان ما را جاهل قرار داد: و بشر عباد الذین یستمعون القول و فیتبعون احسنه.

حقیقت همایش برگزار شده در لینک زیر آشکار است و روسیاهی بر ذغال مانده و خواهد ماند.

سید علی قاسم زاده

سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ره

به اطلاع می‌رساند در تاریخ ۲۱تیرماه۱۴۰۱ به مناسبت هفته عفاف و حجاب نشستی علمی با عنوان “عفاف و چالش‌های جدید” در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شده بود. متأسفانه تصویر پوستر اطلاع‌رسانی مراسم توسط فرد یا افرادی مغرض مورد دستکاری و جعل قرار گرفته و با عنوانی جعلی و نادرست در فضای مجازی در حال انتشار هست. ضمن تکذیب تصویر جعلی، جهت تنویر افکار عمومی، تصویر اصلی مجددا منتشر می‌شود. ضمنا لینک خبر برگزاری این نشست نیز به پیوست منتشر می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1101

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب