معاون وزیر امور خارجه:

به زودی چند کشور ویزا را برای ایرانی‌ها برمی دارند

به زودی چند کشور ویزا را برای ایرانی‌ها برمی دارند
مهدی صفری با بیان این‌که چند کشور آفریقایی در چند هفته آینده برای مدت دو الی سه هفته ویزا برای ایرانیان بر می‌دارند گفت: این کشور‌ها قدرت خرید بالایی دارند و قرار است تیم‌هایی از این کشور‌ها در این ارتباط به ایران سفر کنند.

به گزارش نجواخبر، مهدی صفری با بیان این‌که «چند کشور آفریقایی در چند هفته آینده برای مدت دو الی سه هفته ویزا برای ایرانیان بر می‌دارند» گفت: این کشور‌ها، کشور‌های آفریقایی پولدار هستند که قدرت خرید بالایی دارند و قرار است تیم‌هایی از این کشور‌ها در این ارتباط به ایران سفر کنند.

این دیپلمات ارشد ایرانی در ادامه گفت‌وگوی خود با برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با تاکید بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی تصریح کرد: اگر ارتباطات تجاری و و اقتصادی خود را با دیپلماسی مناسب و پیگیرانه پیش ببریم و قول‌ها و توافقات خود با دیگر کشور‌ها را عملیاتی و اجرایی کنیم، قطعا کشور‌های مختلف با ما در حوزه‌های مختلف از جمله تجاری و اقتصادی کار می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به سفر‌های دیپلماتیک مقامات کشور‌های مختلف منطقه و کشور‌های همسایه به تهران طی روز‌های گذشته خاطرنشان کرد: ایران به کانون دیپلماسی در منطقه تبدیل شده است و این موضوع دارای اثر‌های اقتصادی و تجاری خوبی برای کشور ما است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1115

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب