چرا «جیران» توقیف شد؟!

چرا «جیران» توقیف شد؟!
ظاهراً سریال جیران تا اطلاع ثانوی توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، پخش سریال جیران تا اطلاع ثانوی توقیف شده است. روز گذشته (29 تیر)، روابط عمومی ساترا اعلام کرد که ادامه پخش سریال «جیران» به دلیل نقض مالکیت ادبی و هنری متوقف شده است. این حکم در پی شکایت شاکی خصوصی از شرکت فناوران ایده پرداز (فیلیمو) و در راستای اجرای ماده ۲۹ قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان و در جهت حمایت از شاکی خصوصی صادر شده است.

اینطور که شواهد نشان می‌دهد، مرجع قضائی با توجه به نظر کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر ایراد صدمی جدی به اثر متعلق به شاکی، در صورت ادامۀ پخش سریال جیران با داستان فعلی، دستور ممانعت از نشر، پخش و عرضۀ آن را صادر کرده است.

روابط عمومی فیلیمو با تأیید توقف موقت پخش سریال «جیران»، اعلام کرد که «قسمت بیست و چهارم سریال عاشقانه «جیران»؛ تا تعیین و تکلیف قضائی پخش نخواهد شد.»

روابط عمومی فیلیمو اعلام کرد، «در پی اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده سریال «آهوی من مارال» و تهیه‌کننده و کارگردان «جیران»، پخش این سریال موقتاً متوقف شده است.

فیلیمو نیز به عنوان بستر پخش این سریال موظف به تبعیت از دستور قضائی است و امیدواریم که هر چه زودتر اختلاف طرفین دعوا حل شود و فیلیمو بتواند جیران را برای علاقه‌مندان به این سریال پخش کند.»

با این حساب، مخاطبان این سریال این جمعه نمی‌توانند قسمت جدید این مجموعه را ببینند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1118

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب