تهران صاحب بندر شد!

تهران صاحب بندر شد!
تفاهم نامه ایجاد بندر خشک بین نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره‌برداری مترو و سازمان پایانه ها و پارک سوارها، امضا شد.

به گزارش نجواخبر، این تفاهم‌نامه امروز دوشنبه، دهم مرداد در معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران امضا شد و مجتبی شفیعی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این خصوص اظهار داشت: این بندر در مساحت ۲۰۰ هکتار ایجاد می‌شود و در ادامه و برای توسعه نیاز است که بخش‌های مختلف داخل مدیریت شهری و خارج از آن کمک کنند.

او ادامه داد: در دولت و اتحادیه‌ها و اصناف هماهنگی‌های اولیه برای ایجاد این بندر انجام شده است. امیدوارم در یک برنامه زمانبندی مشخص وضعیت خدمات حمل‌ونقل بار بهبود یابد و منافعی نیز برای مدیریت شهری ایجاد شود.

در ۲۵ اردیبهشت امسال مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافربری شهرداری تهران از ساخت نخستین بندر خشک در شهر تهران خبر داده و گفته بود: ایجاد ۴ هاب و نقطه لجستیک در زمینه حمل بار و توزیع آن برای پایتخت در نظر گرفته‌ایم و از آنجایی که بندر خشک برای بارهای حجیم است و مقدار بار باید زیاد باشد در سطح خرد هم برای بار باید تمهیداتی اندیشید که یکی از آنها در نظر گرفتن نقاط لجستیک است. بنابراین در زمینه توزیع و تجمیع خرده‌بار در ۴ پایانه شرق، غرب، شمال و جنوب قرار است نقاط لجستیک پیش‌بینی شود. سیستم بار در بندرخشک در ۴ هاب لجستیک به صورت هوشمند خواهد بود و در حال حاضر در حال مراحل نهایی و تدوین قراردادهای ساخت هستیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11408

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.