دو معدنچی زیر آوار معدن کرمیت کرمان مانده‌اند +جزئیات

دو معدنچی زیر آوار معدن کرمیت کرمان مانده‌اند +جزئیات
طی دو روز گذشته امدادگران برای نجات دو معدنچی که بر اثر ریزش آوار معدن کرمیت ارزوئیه محبوس شده‌اند، در تلاش بوده‌اند.

به گزارش نجواخبر، ایلنا از تلاش امدادگران برای نجات ۲ کارگر معدن کرومیت منطقه چیل آباد شهرستان ارزوئیه، که بر اثر ریزش آوار محبوس شده‌اند، خبر می‌دهد.

طبق گزارش این کارگران، حادثه حوالی ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه روی داده است و هم‌اکنون ۲۷ نیرو در قالب ۶ تیم تخصصی از امداد و نجات استان کرمان برای نجات کارگران در تلاش هستند.

طبق گزارش این منبع کارگری؛ یک نفر از کارگران بامداد روز گذشته بعد از ۱۵ ساعت تلاش بی‌وقفه نجات پیدا کرده است. اما نجات دو کارگر دیگر باتوجه به اینکه حجم ریزش کوه بالاست و منطقه نیز صعب‌العبور است و درنتیجه انتقال دستگاه‌های مورد نیاز برای نجات کارگران دشوار است، با مشکل مواجه است.

طبق اظهارات وی؛ معدن کرومیت منطقه چیل آباد شهرستان ارزوئیه روباز است و به دلیل حجم زیاد آوار پیدا شدن کارگران محبوس زمان‌بر شده است.

ساعاتی قبل معدن مجددا دچار ریزش شد و با توجه به خطری که امدادگران را تهدید می‌کند، کار موقتاً تا ایمن‌سازی منطقه متوقف شده است.

ادثه معدن کرومیت ارزوئیه ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه به دلیل ریزش ناگهانی آوارکارگاه رخ داد که در این حادثه ۳نفر کارگر پیمانکاری دچار حادثه و محبوس شدند. یک نفر بامداد روز گذشته نجات پیدا کرد و هم اکنون در بیمارستان ارزوئیه بستری است.

علیرغم گذشت چهل و هشت ساعت، هنوز دو معدنچی زیر آوار مانده‌اند؛ نگرانی‌ها بابت سلامتی این دو به شدت بالا گرفته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1141

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب