ویژه برنامه محرمی فردای امروز به روی آنتن شبکه دو سیما رفت

ویژه برنامه محرمی فردای امروز به روی آنتن شبکه دو سیما رفت
همزمان با آغاز محرم ویژه برنامه فردای امروز با محوریت پیام عاشورا به نسل جوان و نو جوان از اول محرم به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

به گزارش نجوا خبر از معراج نیوز، ویژه برنامه فردای امروز با محوریت امید، زندگی و باور در راستای عمل صحیح به اصول اخلاقی و ریشه اعتقادی، به ویژه در نسل جوان و نوجوان همراه با روز شمار محرم و نامگذاری روزها به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

این ویژه برنامه ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای است که در هرقسمت متناسب با نامگذاری هر روز، به مباحث اخلاقی و ریشه اعتقادی به صورت اجرا و کارشناسی و روایت، پرداخته می‌شود.

برنامه پس از اجرای میزبان مجری، سید علیرضا غروی، با سؤال مرتبط روز، جناب دکتر سید محمود انوشه، از مهمان پیشکسوت کارآفرین، محمد عصار زاده گان، آغاز می‌گردد، ایشان به روایت سلامت در کسب و کار و سلامت در زندگی با کوله بار مشکلات و نا امید نشدن، از اعتقادات و اعتمادات خویش به خداوند، میگویند، سپس با شعر خوانی سارا جوادی، وارد فضای داستانی محرم می‌شویم و با بخش گفت‌وگوی ایرانی اسلامی جناب عباس اسدی به عنوان محقق و پژوهشگر، به تفسیر روز پرداخته می‌شود و نتیجه گیری روز، توسط دکتر انوشه خواهد بود.
در انتهای این ویِژه برنامه، در هرقسمت ماجرا‌ها و درد ودل جوان دهه هفتادی که از دلخوشی های کلان شهر، دور شده و با وجود سختی‌ها به روستای خود رفته و کارآفرینی کرده و بارها مشکلاتی برایش پیش آمده به صورت داستانی و ادامه دار پرداخته می‌شود.

در هربرنامه به مدت ۵۰ثانیه کارشناس مذهبی خانم فاطمه ثنائی براساس نام روزهای محرم، تفسیر اخلاقی و مشاوره میدهند.
ریتم برنامه انگیزشی و البته به صورت کوچ اعتقادی می‌باشد.

تهیه کنندگی این ویژه برنامه با حسین روبهانی و کارگردانی ایمان قاسم پور می‌باشد .دکتر زهرا نظری مهر مجری طرح و کارشناس برنامه دکتر سید محمود انوشه می‌باشد.

زمان پخش ویژه برنامه فردای امروز هر روز از ساعت 12:30 به مدت 15 دقیقه می‌باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11429

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب