واکنش بازار خودرو به حضور باقری در وین +آخرین قیمتها

واکنش بازار خودرو به حضور باقری در وین +آخرین قیمتها
بازار خودرو امروز به حضور باقری در وین واکنش نشان داد.

به گزارش نجواخبر، ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند در روزهای گذشته بازار خودرو نوسان اندکی داشته است، اما امروز قیمت خودرو استپ کرد. به گفته فعالان بازار خودرو با اعلام خبر سفر علی باقری به وین و تعدیل اخبار منفی که حواشی مذاکرات برجام وجود داشت، سبب شد تا شاهد کاهشی شدن نرخ دلار در بازار باشیم؛ اتفاقی که در بازار خودرو هم اثرگذاشت و این بازار را تثبیت کرد.

علاوه بر اخبار سیاسی که بازار خودرو را تحت تأثیر قرار داده است، تعطیلات ابتدای هفته آینده که به نوعی از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود نیز بر ثبات قیمت در بازار اثر گذار بوده است؛ بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای تعطیل بازار خودرو وارد رکود می‌شود. این به معنی آن است که در این روزها بازار با کاهش تقاضا و یا به عبارت دیگر از تقاضا خالی می‌شود که این امر موجب شده تا رکود بیش از پیش در این بازار حاکم شود.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر در بازار عرضه شد، با این شرایط «سمند LX» در بازار ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، «سمندLX با موتورEF7» هم ۳۵۲ میلیون تومان در بازار دست به دست شد و از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» هم در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» که روز گذشته رشد چهار میلیونی قیمت داشت امروز در بازار ۵۰۹ میلیون تومان بدون تغییر قیمت‌گذاری شد، از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز ۳۹۴ میلیون تومان قیمت خورد و «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۳۰۳ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار امروز ۳۹۹ میلیون قیمت گذاری شد و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم بدون تغییر در بازار ۴۰۶ میلیون تومان عرضه شد.

 

منبع: اقتصادنیوز

لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11492

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب