حماسه ۹ دی برگ مهمی در تاریخ انقلاب است

حماسه ۹ دی برگ مهمی در تاریخ انقلاب است
یک فعال فرهنگی در رامسر گفت: در جلسات سید الشهدا باید نسبت به مباحث سیاسی و روز، تحلیل و روشنگری انجام شود.

به گزارش نجواخبر، سعید صادقی در مراسم هفتگی هیئت حضرت حر(ع) شهرستان رامسر با اشاره به حماسه نهم دی و گرامیداشت آن حماسه تاریخی اظهار کرد: بصیرت افزایی یعنی تبیین مسائل سیاسی در کنار معارف سید الشهدا که این امر باعث می‌شود چشمان ما در برابر فتنه‌ها و خطراتی که جلسات روضه را تهدید می‌کند آگاه شود.

وی گفت: روزگاری در کنار ما افرادی بودند که عاشق و طالب روضه‌ها بودند اما امروز به مانند خاکستری در گوشه کنار حضور دارند زیرا اسیر فتنه‌ها شدند.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ یک برگ مهم تاریخ انقلاب رقم خورد و آن حماسه نهم دی بود.

وی ادامه داد: نمی‌شود در عرصه‌ای که تمام قدرت های دنیا کمر همت برای ضربه به انقلاب بسته‌اند، تماشاچی باشیم و در حقیقت باید در تمام دشواری‌ها پای انقلاب بمانیم‌.

صادقی با تاکید بر اینکه در حماسه 9 دی، بار دیگر ایمان مردم و انقلابیون رقم خورد که همین مردم مجددا با آرمان‌ها امام حسین(ع) بیعت کردند ادامه داد: در جلسات سید الشهدا باید نسبت به مباحث سیاسی و روز، تحلیل و روشنگری انجام شود.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه تا زمانی که چشم و گوش ما به مقام معظم رهبری دوخته باشد، هرگز مسیر درست را گم نمی‌کنیم تاکید کرد: همانطور که شهدا پای انقلاب اسلامی ماندند، امروز نیز جوانان ما با شعور و معرفت پای انقلاب ایستاده‌اند.

سخنران هیئت حر رامسر اضافه کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای با طراحی از پیش تعیین شده و حمایت دشمنان خارجی و در لباس تزویر، مقابل انقلاب و انقلابیون ایستادند و متأسفانه یک عده راه گم کرده نیز با این جریان همراهی کردند.

صادقی با هشدار نسبت به انحراف برخی افراد گفت: اگر می‌چراغ روضه‌ای سیدالشهدا برای فرزندان ما نیز روشن بماند، نیاز به بصیرت‌افزایی و به میدان آمدن داریم.

وی رضایت شهدا را نشانه حرکت درست در فعالین مذهبی عنوان کرد و گفت: باید از غرور و کبر به دور باشیم و در حقیقت باید در عرصه فرهنگی، در مسیری گام بگذاریم که حضرت اباعبدلله برای ما مشخص کرده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11493

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب