پرسپولیس از لیگ کنار کشید/عکس

پرسپولیس از لیگ کنار کشید/عکس
صعود ایران به جام جهانی سال ۹۸، پرسپولیس را از لیگ ایران حذف کرد.

به گزارش نجوا خبر، صعود دراماتیک تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸فرانسه، باعث کنار کشیدن پرسپولیس از رقابت‌های لیگ سراسری ایران در فصل ۷۷-۷۶ شد.

مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در سال ۷۶از ۲۲شهریور با بازی ایران و چین در شهر دالیان آغاز شد و ایران تا بازی آخر خود برابر استرالیا در تاریخ ۸آذر و در فاصله ۷۷روز یازده دیدار برگزار کرد.
تعداد زیاد ملی پوشان پرسپولیس در تیم ملی باعث تعویق بازی های این تیم شد و در نهایت صعود ایران به جام جهانی و برگزاری اردوهای بلند مدت مسئولین فدراسیون را مجاب کرد تا پرسپولیس را از جدول رقابت‌های داخلی ایران کنار بگذارند.
پرسپولیس در حالی بعد از هشت بازی از رقابت‌ها کنار رفت که حال و روز خوشی هم در جدول بازی‌ها نداشت. آنها با چهار برد، دو تساوی و دو شکست تنها موفق به کسب ۱۴امتیاز شده بودند.

استقلال در پایان آن فصل که با پانزده تیم برگزار شد و نتایج پرسپولیس در آن حذف شد، با کسب ۵۸امتیاز قهرمان شد و تیم پاس با ۵۲امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

در تصویر تیتر هفته نامه رخصت پهلوان آن سالها در اسفند ماه سال ۷۶دیده می‌شود، تیتری که نشان می‌دهد پرسپولیس به دلیل تعدد بازی های عقب افتاده و شاید هم نتایج نه چندان خوب و نزدیکی آغاز جام جهانی و نبود شرایط مناسب برای برگزاری ۲۲بازی در مدت کوتاه و برگزاری اردوهای مورد نیاز ایویچ، خواهان عدم حضور در ادامه رقابت‌هاست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11564

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.