برخورد پژو ۲۰۷ با تیر چراغ برق و سقوط در پیاده‌رو

برخورد پژو ۲۰۷ با تیر چراغ برق و سقوط در پیاده‌رو
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ۲۰۷ با تیر چراغ برق و افتادن آن در داخل پیاده رو در اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش نجواخبر،سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۰۳:۳۰ صبح امروز، در مسیر خیابان صراف‌ها نبش نفیسی یک دستگاه پژو ۲۰۷ که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و به شدت با تیر چراغ برق این محل برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: این خودرو پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق موجب تخریب و واژگون شدن آن داخل پیاده رو می‌گردد و سپس متوقف می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: خوشبختانه در آن لحظه عابر و یا شخص دیگری در محل حضور نداشت و هیچ حادثه‌ای برای فرد یا خودروی دیگر روی نداد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۲ پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت علل و عوامل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص گردید عدم توجه به جلو از سوی راننده ۲۰۷ باعث این حادثه شده است.

وی ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی و تعویض و جایگزینی تیر چراغ برق اقدام نمودند.

سرهنگ شریفی از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند و همیشه و در همه حالت تمام حواس و تمرکز خود را به رانندگی اختصاص دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11580

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب