بهتاش فریبا در گفتگو با «نجواخبر»:

تصمیم عاقلانه‌ی علی دایی برای نپذیرفتن مربیگری تیم ملی/ خریدهای استقلال خوب نبود

تصمیم عاقلانه‌ی علی دایی برای نپذیرفتن مربیگری تیم ملی/ خریدهای استقلال خوب نبود
بهتاش فریبا می گوید: ابقای دراگان اسکوچیچ در فاصله کوتاه مدت و رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی از سوی علی دایی بهترین رفتار بود.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال می‌گوید ابقای دراگان اسکوچیچ در فاصله کوتاه مدت و رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی از سوی علی دایی بهترین رفتار بود.

وضعیت فدراسیون فوتبال را چطور را ارزیابی می‌کنید؟

یکی از مهم‌ترین عوامل نابسامانی هاعدم ثبات مدیریتی در فدراسیون، باشگاه‌ها و سراسر فوتبال ایران است. متأسفانه‌عدم ثبات مدیریت در ارکان اصلی فوتبال باعث شده برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت برای فوتبال شکل نگیرد و با مشکلات زیادی روبه‌رو شود. امیدوارم فردی لایق و کاربلد در نهایت ریاست فدراسیون فوتبال را به دست بگیرد. اصلح‌ترین گزینه برای این مسئولیت انتخاب شود تا در سالی که تیم ملی بازی‌های مهم جام جهانی قطر و متعاقب آن جام ملت‌های آسیا را نیز در پیش دارد ثبات و آرامش به فدراسیون و فوتبال ایران بازگردد.

تیم ملی هم شرایط منظمی ندارد.

بازیکن به هیچ وجه حق ندارد برای مربی و فدراسیون تعیین تکلیف کند، می‌خواهد این بازیکن ستاره تیم باشد یا بازیکن نیمکت نشین. باید تابع کادر فنی و تصمیمات مدیریت فوتبال باشد. بازیکنی مثل طارمی را دوست دارم و فوتبالش را قبول دارم اما نه او و نه هیچ بازیکن دیگری حق ندارد در این گونه مسائل دخالت کرده و تصمیم گیری کند.

نظر شما درمورد ابقای دراگان اسکوچیچ چیست؟

در شرایط فعلی حمایت از اسکوچیچ و ابقای او تصمیم کاملاً درستی بود. انتخاب مربی جدید در شرایط فعلی تصمیم خوبی نبود و مربی جدید نمی‌توانست در زمان کوتاه کاری از پیش ببرد. این تصمیم عاقلانه‌ترین تصمیم برای تیم ملی بود. شنیده‌ام برخی مربیان داخلی از جمله علی دایی هم پیشنهاد حضور در تیم ملی را داشتند که به نظرم دایی عاقلانه‌ترین تصمیم را گرفت که این پیشنهاد را قبول نکرد. اسکوچیچ باید با تمام قوا کارش را ادامه دهد و بدون کینه و انتقام از بازیکن یا شخص خاصی بهترین شرایط را برای تیم رقم بزند؛ انگار نه انگار اتفاقی افتاده و به این اتفاقات اخیر پایان بدهد. تیم ملی می‌تواند شانس زیادی برای حضور در دور دوم جام جهانی داشته باشد و باید همه عوامل فوتبال کشورمان دست به دست هم داده و با اتحاد و همبستگی بالا کمک کنند تا صعود تاریخی برای ایران مرحله دوم جام جهانی رقم بخورد.

عملکرد استقلال در نقل و انتقالات چطور بود؟

استقلال نسبت به تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و فولاد بازیکنان آنچنان قوی و نامی جذب نکرده است و به نوعی ضعیف‌تر از سایر تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات ظاهر شده است. شاید این ضعف به خاطر این است که دیرتر از رقبا وارد بازار جذب بازیکن شد.

اعضای تیم برای آماده‌سازی زیر نظر ریکاردو ساپینتو راهی ترکیه شده‌اند. نظرتان چیست؟

اردوی آماده‌سازی مناسب پیش فصل در جایی که بازیکنان به دور از حاشیه باشند، به طور حتم می‌تواند استقلال را به مرز آمادگی بالای بدنی و جسمانی برساند. ضمناً بازیکنان هم می‌توانند با آرامش تمام کارهای تاکتیکی را زیر نظر مربی مرور کرده و با هماهنگی مطلوب خودشان را برای حضور پرقدرت در مسابقات پیش‌روی فصل جاری آماده کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1160

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب