اعتراف یک فوتبالیست: از تارتار عذر می‌خواهم

اعتراف یک فوتبالیست: از تارتار عذر می‌خواهم
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن که با دو کارت زرد در نهایت از بازی اخراج شد، گفت: از مهدی تارتار بابت اشتباهم که باعث فشار به تیم شد، عذرخواهی می‌کنم و خوشحالم که بازی مساوی شد.

به گزارش نجوا خبر، نادر محمدی، پس از تساوی ذوب‌آهن در اولین دیدار لیگ برتر فوتبال برابر پرسپولیس در خصوص اخراجش از بازی، اظهار کرد: امیدوارم صحنه‌ها مجدد بازدید شود. در صحنه اول اصلاً برخورد نداشتم و در صحنه دوم برای یک لمس کوچک دو کارت زرد گرفتم و اخراج شدم. البته داور بازی برای کارت قرمزی که به من داد به چند نفر دیگر کارت داد تا کارت من جبران شود.

وی معتقد است: داور اول تصمیمی برای اخراج من نداشت و به علت سر و صدای ایجاد شده و اعتراض بازیکنان حریف تصمیم به اخراج من گرفت.

محمدی افزود: از کادر فنی و مهدی تارتار بابت اشتباهم عذرخواهی می‌کنم. بازیکنان ذوب‌آهن با غیرت جنگیدند و حدود ۲۵ دقیقه جلوی پرسپولیس دوام آوردند.

این بازیکن ذوب‌آهن پنالتی تیمش را قطعی دانست و گفت: بازی خیلی خوبی بود که بعد از یک ماه تمرین و دو هفته آنالیز پرسپولیس، تمام راه‌ها را بر حریف بستیم. با اشتباه من به تیم فشار وارد شد و از همگی بابت جنگندگی‌شان تشکر می‌کنم، اما خطای هند صد درصد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11677

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب