۴ کشته و ۳ مجروح قربانیان واژگونی مینی‌بوس و تانکر حامل سوخت

۴ کشته و ۳ مجروح قربانیان واژگونی مینی‌بوس و تانکر حامل سوخت
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۳ نفر بر اثر واژگونی یک مینی بوس و یک دستگاه تانکر حامل سوخت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش نجواخبر، سرهنگ فرهاد آراوند گفت: روز گذشته برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر واژگونی مینی بوس در محور تنک ارم به سمت روستای پشت پر بعد از روستا کفتارو بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی صحنه مشاهده گردید یک دستگاه مینی بوس حامل تعدادی کارگر از محور "پشت پر به سمت دهرود" واژگون گردیده که در این حادثه، دو نفر به علت شدت جراحات فوت و راننده و دو نفر از سرنشینان مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ آراوند ادامه داد: در یک فقره دیگر تانکر حامل سوخت نیز نرسیده به تونل اول بعد از ایست و بازرسی واژگون شده و موادسوختی همراه آن منفجر می‌شود که برای رسیدگی به این حادثه سریعا سه واحد اتش نشانی و دو واحد گشت پلیس راه و هلال احمر و کلانتری ۱۳ دالکی به محل اعزام و آتش مهارمی شود، اما متأسفانه راننده و سرنشین به علت سوختگی ۱۰۰ درصد فوت کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: طبق نظر کارشناسان پلیس راه علت وقوع هر دو تصادف نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از رانندگان خواست، حتما به توصیه‌های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11711

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب