اختصاصی؛

چگونه «کریستیانو رونالدو» گزینه پرسپولیس شد؟!

چگونه «کریستیانو رونالدو» گزینه پرسپولیس شد؟!
عجیب اما واقعی؛ مهاجم پرتغالی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات ایران به تیم پرسپولیس تهران لینک شد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، باشگاه پرسپولیس تهران پس از خریدهای بزرگی که انجام داد در پست مهاجم به جذب بازیکن نیاز داشت اما تعلل بالای باشگاه برای معرفی بازیکن جدید موجب شد تا شایعات و گمانه‌زنی‌ها هر روز در فضای مجازی گسترش پیدا کند.

درحالیکه نام برخی گزینه‌ها مطرح و مشخص شد که باشگاه یا طرفین برای همکاری به موافقت دست پیدا نکرده‌اند، یکی از عجیب نام‌هایی که پیرامون باشگاه پرسپولیس مطرح شد، کسی نبود به غیر از کریستیانو رونالدوی افسانه‌ای!

ماجرا چه بود؟

نزدیک به یک هفته پیش بود که قبل از معرفی یورگن لوکادیا به عنوان مهاجم پرسپولیس ناگهان اسم برنده پنج توپ طلا به عنوان گزینه تقویت خط حمله سرخپوشان تهرانی مطرح شد! یک شایعه به شدت باورنکردنی!

توییتی از پدرو سپولودا، خبرنگار پرتغالی در فضای مجازی گسترش پیدا کرد که در آن درباره آینده کریستیانو رونالدو اظهار نظر کرده بود. در این توییت به وضعیت رونالدو برای خروج از منچستریونایتد اشاره شد و بین کشورهای خواهان او، نام ایران هم وجود داشت.

در این میان از کشور ایران، باشگاه پرسپولیس به عنوان مشتری جدی رونالدو مطرح شده بود! اما این توییت فقط یک شایعه بود!

چرا این خبر شایعه بود؟

این خبر صحت نداشت چرا که فقط یک طرح فتوشاپی بود و در همان ساعات اولیه به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت اما در نهایت مشخص شد که این خبرنگار چنین خبری را منتشر نکرده است.

فونت بکار گرفته شده مشخص می‌کند که این توییت در واقعیت وجود نداشته است. برای صحت این گفته اگر به حساب کاربری سپولودا هم مراجعه کنید متوجه می‌شوید که او در پنج روز ابتدایی ماه آگوست هیچ توییتی نداشته است در حالیکه در تصویر فتوشاپی، تاریخ دومین روز از هشتمین ماه میلادی درج شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11762

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب