پلیس تهران به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» واکنش نشان داد

پلیس تهران به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» واکنش نشان داد
رئیس پلیس تهران بزرگ نسبت به صحنه هایی از فیلم مجبوریم واکنش نشان داد.

به گزارش نجواخبر، سردار حسین رحیمی در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.

وی با تکذیب واقعی بودن این صحنه‌ها افزود: به هیچ عنوان در تهران اتوبوس خواب نداریم، البته کارتن خوابی هم نداریم که بخواهد شب تا صبح در کوچه بخوابد.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ما در محدوده تهران بزرگ تمام خانه‌های مجردی به ویژه اطراف میدان امام حسین (ع) را شناسایی کرده و آنها را پاکسازی کرده ایم.

رحیمی با بیان اینکه منظور از خانه‌های مجردی همان خانه‌های غیرقانونی کارگری است، گفت: در این خانه‌ها اغلب معتادان و کارتن‌خواب‌ها و یا حتی سارقان زندگی می‌کردند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اگر پلیس جرم مشهود ببیند با آن برخورد می‌کند یا خیر، گفت: پلیس با جرم مشهود به ویژه خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان برخورد می‌کند و اصلاً به این صورت نیست که هیچ اقدامی در برابر این افراد نکنیم.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11765

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.