جزئیات پرداخت معوقات بازنشستگان/ سرنوشت متناسب‌سازی ۱۴۰۰

جزئیات پرداخت معوقات بازنشستگان/ سرنوشت متناسب‌سازی ۱۴۰۰
بازنشستگان می‌گویند: انتظار داریم باقیمانده متناسب‌سازی سال گذشته تا پایان سال اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، بیست و هفتم مرداد سرپرست وزارت کار عین مصوبه شورایعالی کار را برای بازنشستگان سایر سطوح کارگری ابلاغ کرد.
براین اساس، بازنشستگان سایر سطوح مشمول افزایش ۳۸ درصدی به اضافه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان می‌شوند. احکام جدید قرار است از شهریورماه صادر شود و در شهریور بازنشستگان حقوق را براساس این احکام دریافت می‌کنند.
اما در این میان، دو مسئله هنوز باقی است، یکی زمان پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح برای پنج ماه ابتدای سال و دیگری سرنوشت ۲۵ درصد متناسب‌سازی ۱۴۰۰.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همان بیست و هفت مرداد اعلام کرد: روش‌های تأمین منابع، نحوه و زمان پرداخت مابه‌التفاوت ماه‌های قبل نیز در همکاری با کانون‌های بازنشستگان، متعاقباً اعلام می‌شود.
بازنشستگان انتظار دارند معوقات در ماه‌های آینده به ترتیب پرداخت شود؛ به این ترتیب که در شهریوریا مهر معوقات فروردین پرداخت شود و در ماه‌های بعد نیز به ترتیب پرداخت‌ها صورت بگیرد.
در عین حال، بازنشستگان انتظار دارند مقدمات اجرای ۲۵ درصد متناسب‌سازی سال قبل فراهم شود تا قبل از پایان سال این معوقات نیز به حساب بازنشستگان واریز شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11801

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب