در تماس با نجوا خبر مطرح شد؛

سرگردانی جمعی از زائران در فرودگاه مشهد/ چون شرکت اینترنتی تخلف کرده، پرواز ما را کنسل کردند!

سرگردانی جمعی از زائران در فرودگاه مشهد/ چون شرکت اینترنتی تخلف کرده، پرواز ما را کنسل کردند!
چرا من زائرِ امام رضا (ع)، باید پول بدهم پول بیشتر هم بدهم بعد بیایم فرودگاه، شرکت هواپیمایی بگوید پرواز کنسل شده و هیچ عذرخواهی هم در کار نباشد؟!

یکی از رائران مشهد مقدس در تماس با خبرنگار نجوا خبر در ارتباط با مشکلات پیش آمده در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: من یکی از مسافران یکی از پروازهای مشهد- تهران در تاریخ ۲۶ خردادماه همراه ۴۸ زائر دیگر در فرودگاه سرگردان شده‌ایم. قصه از این قرار است که ما از یکی از سایت‌های اینترنتی بلیط هواپیما برای تهران- مشهد به قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری کردیم و به مشهد مقدس مشرف شدیم.
او اضافه کرد: پرواز رفت انجام شد اما برای پرواز برگشت وقتی به فرودگاه آمدیم، به ما گفتند این سایت (سایتی که شما از آن بلیت خریده‌اید) تخلف کرده و بلیت‌های شما کنسل شده؛ این در حالیست که هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی قبلی در کار نبوده و ما در فرودگاه سرگردان مانده‌ایم.
این زائر مشهد مقدس می‌افزاید: اگر این سایت‌ها تخلف می‌کنند، چرا اجازه کار دارند، چرا بلیت‌ها را به قیمت نامتعارف می‌فروشند، چرا اجازه‌ی بلیت‌‌فروشی دارند؟ برای برخورد با تخلف، چرا پرواز منِ مسافر را کنسل می‌کنند؟ بگذارند پرواز منِ زائر انجام شود و بعد بروند درب شرکت اینترنتی را تخته کنند.
به گفته‌ی این مسافر، برخورد نیروهای شرکت هواپیمایی مربوطه با زائران در فرودگاه مشهد اصلاً مناسب نبوده و اصل تکریمِ ارباب رجوع به هیچ وجه رعایت نشده است.
او ادامه می‌دهد: با اینکه در حق ما مسافران کوتاهی کرده‌اند، برخورد مناسب هم ندارند؛ اینها وقتی پرواز ما کنسل شده، وظیفه دارند برای ما پرواز جدید جور کنند؛ با پیگیریهایی که صورت گرفت در نهایت گفتند چند ساعت منتظر بمانید تا پرواز جدید شما را سوار کند؛ چرا من زائرِ امام رضا (ع)، باید پول بدهم پول بیشتر هم بدهم بعد بیایم فرودگاه، شرکت هواپیمایی بگوید پرواز کنسل شده و هیچ عذرخواهی هم در کار نباشد؟!

خبرنگار:امیرحسن غفاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118433

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب