۴ کشته و ۳۲ مصدوم در دو تصادف در جاده نیشابور به سبزوار

۴ کشته و ۳۲ مصدوم در دو تصادف در جاده نیشابور به سبزوار
معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس مسافران عراقی و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید همزمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش نجوا خبر، حمید حسینی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه صبح یکشنبه در ۳۵ کیلومتری جاده نیشابور به سبزوار رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس ۱۱۵ نیشابور، یک آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور ادامه داد: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده‌اند و بررسی‌ها در حال انجام است و چهار مصدوم بدحال با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده‌اند و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در حال رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان هستند.

وی ادامه داد: در این رخداد سه نفر از مسافران عراقی و یک نفر کمک راننده ایرانی جان باختند و ۲۹ نفر دیگر از مسافران و راننده اتوبوس مصدوم شدند.

حسینی گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه‌های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118451

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب