رسمی: یک مدافع هجده ساله‌ی سنگالی، اولین خرید بارسا

رسمی: یک مدافع هجده ساله‌ی سنگالی، اولین خرید بارسا
بارسلونا اولین خرید تابستانی خود را رسما انجام داد و یک مدافع کم سن و سال اهل سنگال را به خدمت گرفت.

به گزارش نجوا خبر، بارسلونا بعد از یک هفته شایعه و خبرهای مختلف، سرانجام اعلام کرد میکاییل فایه، مدافع 18 ساله سنگالی را از باشگاه کوستوسیا کرواسی خریده است.

باشگاه‌های بزرگ دیگری مثل چلسی و دورتموند هم این استعداد جوان سنگالی را زیر نظر داشتند، اما سرانجام بارسا بود که این مدافع آخر را با قراردادی چهارساله به خدمت گرفت.

در بیانیه رسمی که بارسلونا منتشر کرده، آمده است: «بارسلونا و کوستوسیا زاگرب برای انتقال میکاییل فایه به توافق رسیدند تا او چهار فصل آینده تا 30 ژوئن 2027 در بارسلونا باشد؛ رقم فسخ قرارداد او 400 میلیون یورو است.»


انتظار می‌رود فایه به بارسا اتلتیک یا همان تیم دوم بارسا ملحق شود و زیر نظر رافا مارکز بازی کند، اگرچه ژاوی، مربی بارسا در طول اردوی پیش فصل او را زیر نظر خواهد داشت تا کیفیت این بازیکن کم سن و سال را ارزیابی کند.

فایه چپ پا با قدرت بدنی بالا است و خیلی‌ها برای او آینده درخشانی تصور می‌کنند. بارسا امیدوار است که فایه 18 ساله به زودی بدرخشد و بتواند در ترکیب تیم اصلی باشگاه قرار بگیرد.

برآورد می‌شود باشگاه برای خرید او 1.5 میلیون یورو به تیم کروات پرداخته باشد. باشگاه کروات تابستان گذشته این بازیکن را از یک آکادمی فوتبال در سنگال گرفت و فایه در طول فصل 13 بازی برای آن‌ها انجام داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118509

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب