جوجه کباب ایرانی «اول» شد

جوجه کباب ایرانی «اول» شد
رتبه‌بندی غذایی وب سایت تست اطلس (TasteAtlas) بر اساس رتبه‌بندی مخاطبان با یک سری عملکردها که کاربران واقعی را تشخیص می‌دهد و به رتبه‌بندی کاربرانی که سیستم آنها را آگاه می‌شناسد و ارزش بیشتری می‌دهد، انجام شده است.

به گزارش نجوا خبر به نقل از سایت تست اطلس، در این فهرست برترین غذاهای تهیه شده با مرغ در رتبه برتر جهانی تا ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ معرفی شدند. رتبه‌بندی تست اطلس نباید به عنوان نتیجه نهایی جهانی در مورد غذا تلقی شود و هدف آنها ترویج غذاهای محلی، سنتی و برانگیختن کنجکاوی در مورد غذاهایی است که امتحان نکرده‌اید.

این فهرست شامل موارد ذیل است:

جوجه کبابی ایرانی که به جوجه کباب معروف است، رتبه اول را از آن خود کرد و بعد از آن داک گالبی، مرغ سرخ شده کره جنوبی قرار گرفته است.

بعد از آن مرغ ماشینی، شناخته‌شده‌ترین غذای هندی قرار گرفت که در سطح بین‌المللی به عنوان مرغ کره شناخته می‌شود و یک غذای اصلی در اکثر رستوران‌های هندی است.

جایگاه‌های بعدی تا رتبه ششم به تیکای هندی غذایی متشکل از گوشت بدون استخوان مرغ، مرغ سرخ شده به سبک اندونزیایی شامل برش‌های مرغ، ترجیحا قطعات استخوانی و چیکن تاباکا یک غذای محبوب گرجستانی تعلق گرفت.

بعد از آن فرانگو آسادو (مرغ سوخاری)، غذای پرتغالی قرار گرفت.

سپس تاجین زیتون یک غذای سنتی الجزایری و Fricasé de pollo یک غذای سنتی مرغ کوبایی قرار دارند.

خوراک مرغ (Pollo a la brasa) یک غذای محبوب پرو تهیه شده از مرغ کبابی ترد و آبدار که به طور سنتی با سیب زمینی سرخ کرده و سالاد سرو می‌شود در مقام دهم جای گرفت و امروزه یکی از پرمصرف‌ترین وعده‌های غذایی در پرو است، به طوری که روزانه ۲۷ میلیون پرویی آن را مصرف می‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/118739

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب