اختصاصی؛

آیا یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس را راضی می‌کند؟

آیا یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس را راضی می‌کند؟
عملکرد تیم پرسپولیس در دو مسابقه ابتدایی لیگ بیست و دوم مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، تیم پرسپولیس تهران در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف فولاد خوزستان رفت و در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی بدون گل به یک امتیاز دیگر دست پیدا کرد. پرسپولیس در هفته نخست هم در خانه ذوب آهن با همین نتیجه متوقف شده بود.

تفاوت بازی هفته دوم با هفته اول در حضور تماشاگران بود. منتقدان اصلی یحیی گل محمدی روی سکوها از عملکرد این تیم گلایه کردند. پس از بازی گفت‌وگوی برخی از آن‌ها با خبرنگاران مشخص کرد که از عملکرد سرمربی این تیم رضایت ندارند.

چرا هواداران انتقاد دارند؟

پرسپولیس تهران در بازار نقل و انتقالات تابستانی یکی از تیم‌های گرانقیمت بود. در ماه‍‌های اخیر بازیکنان سرشناسی همچون دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، گیورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و یورگن لوکادیا به این تیم ملحق شدند.

در مقابل 17 بازیکن جوان و سرشناس هم این تیم را ترک کردند که خبر از بازنگری اساسی روی تفکرات سرمربی تیم می‌داد. تغییرات او تا به امروز جواب نداده است.

دو دیدار و تنها دو امتیاز عملکرد ضعیفی از سرمربی‌ای است که در نقل و انتقالات مهره‌های قابل توجهی را جذب کرده و تیمش به عنوان مدعی عنوان قهرمانی شناخته می‌‎شود.

گل محمدی از این شرایط خارج می‌شود؟

عدم دستیابی به قهرمانی فصل گذشته و رسیدن این عنوان ارزشمند به تیم استقلال موجب دلخوری طرفداران شده بود. پرسپولیس فصل پیش در مقاطع زیادی فرصت داشت تا صدرنشینی را از استقلال سلب کند اما نتایج حاصله در نهایت مانع از این اتفاق شد.

کسب نتایج فصل گذشته طرفداران را نگران کرده که از دست دادن امتیازات ابتدای فصل در پایان آن‎‌ها را از کورس قهرمانی جدا کند و شاهد موفقیت دوباره رقبا باشند.

پرسپولیس در سومین هفته از مسابقات باید در خانه آلومینیوم اراک به میدان برود و گل محمدی باید از این دیدار نمایش بهتری داشته باشد در غیر این صورت طرفداران نگران عرصه را بر او تنگ‌تر خواهند کرد و شاید ایجاد شرایط دشوار آینده این سرمربی را هم تحت تأثیر قرار بدهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11909

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب