ادعای انوشیروانی: استعداد در وزنه برداری ایران کم است!

ادعای انوشیروانی: استعداد در وزنه برداری ایران کم است!
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی کشور پایین و استعداد کم است، اما با کار شبانه روزی به آینده امیدواریم.

به گزارش نجواخبر، سجاد انوشیروانی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون قرار دارد و جزو شرح وظایف ما است و بعد از سال‌ها برای اولین بار بود که اوایل سال برگزار شد. خوشبختانه شرایط برگزاری هم خوب بود و در یک سالن تخصصی بچه‌ها وزنه زدند. از لحاظ اسکان و تغذیه نیز همه امکانات فراهم بود.

وی در مورد سطح مسابقات تاکید کرد: قطعا سطح رقابت‌ها در رده‌های سنی نسبت به گذشته و چندین سال قبل افت کرده است، اما همین که رو به جلو است باید به آینده امیدوار باشیم. انگیزه و خواسته بچه‌ها این است که قهرمان شوند و ما هم شبانه روزی تمام تلاش مان را می‌کنیم که کم و کاستی وجود نداشته باشد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: از نظر استعداد به لحاظ کمی مشکل داریم آن هم به این دلیل است که استعدادیابی چند سال به حال خود رها و توجهی نشده بود. حتما ایجاد انگیزه خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که وزنه برداری در میان خانواده‌ها جا باز کند و استعدادهای زیادی پرورش داده شوند.

انوشیروانی در مورد شرایط تیم ملی بزرگسالان گفت: تیم ملی در حال حاضر در اردوی بابلسر است و همه امکانات از لحاظ مکمل، تغذیه، پزشکی و ... را برای تمرین خوب آنها فراهم کرده‌ایم و ملی پوشان هم راضی هستند و با انگیزه زیادی وزنه می‌نند. می‌خواهیم با تمام قدرت و در اوج آمادگی بچه‌ها را راهی مسابقات جهانی در عربستان کنیم و در بازی‌های آسیایی نیز دست پر باشیم.

وی در مورد اینکه بازسازی کمپ تیم‌های ملی به کجا رسید، عنوان کرد: درصد زیادی از بازسازی، سالن، خوابگاه انجام شده و تنها رنگ کردن آن باقی مانده و دربها هم باید تعویض شوند. باید تجهیزات مان را هم کامل کنیم تا بعد از بازی‌های آسیایی همه اردوها در بهترین شرایط آنجا برگزار شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص بورسیه شدن رضا دهدار از سوی فدراسیون جهانی گفت: این موضوع می‌تواند انگیزه زیادی برای دهدار تا آغاز بازی‌های المپیک پاریس باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119312

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.