گران‌ترین بازیکن تاریخ آسیا: هیولا با 2500 میلیارد تومان در مونیخ!

گران‌ترین بازیکن تاریخ آسیا: هیولا با 2500 میلیارد تومان در مونیخ!
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.

به گزارش نجواخبر، بالاخره انتظار هواداران بایرن مونیخ به پایان رسید و دقایقی پیش این باشگاه با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع 26ساله کره‌ای را به صورت رسمی به خدمت گرفته است.

بایرن مونیخ به این ترتیب جانشین لوکاس هرناندز که امسال تابستان راهی پی‌اس‌جی شده بود را جذب کرد و از این پس خیال توماس توخل بابت مرکز خط دفاعی تیمش راحت خواهد بود. کیم مین‌جائه که لقب هیولای کره‌ای را یدک می‌کشد سال گذشته با پیراهن ناپولی درخشید.


در قرارداد کیم با ناپولی بند فسخی به مبلغ 50 میلیون یورو وجود داشت، که بایرن مونیخ با فعال کردن آن و پرداخت این مبلغ به قهرمان ایتالیا، توانست این دفاع وسط کره‌ای را به خدمت بگیرد. کیم مین‌جائه به این ترتیب دومین خرید گران‌قیمت تاریخ بایرن مونیخ خواهد بود.

سال گذشته که ناپولی دست به کاری بزرگ زد و بعد از 33 سال قهرمان سری آ شد این مدافع کره‌ای با درخشش در مرکز خط دفاعی نقش مهمی در این موفقیت بزرگ داشت. او حتی در ماه اکتبر با رأی هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه سری آ انتخاب شد، درحالی‌که کمتر مدافعی به این عنوان دست پیدا می‌کند.


کیم مین‌‌جائه، بعد از امضای قرارداد با بایرن مونیخ به سایت باشگاه گفت: "بایرن مونیخ رؤیای هر فوتبالیستی است. من بی‌صبرانه منتظرم تا فصل جدید فوتبالم را در مونیخ شروع کنم و هر چه در انتظارم باشد با آغوش باز به استقبالش می‌روم. این برای من یک شروع تازه است. می‌دانم که در اینجا به پیشرفت ادامه خواهم داد".

یان کریستین درسن، رئیس بایرن مونیخ، هم در مراسم امضای قرارداد با ستاره کره‌ای گفت: "کیم مین‌جائه مسیر پیشرفت سریع و فوق‌العاده‌ای داشته و همین اواخر با ناپولی قهرمان لیگ ایتالیا شده است. او به عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شده که به این راحتی به دست نمی‌آید. کیم با قدرت و حضور فیزیکی‌اش در خط دفاعی و همچنین با ذهنیت حرفه‌ای و سرعت بالایی که دارد برای بایرن مهره باارزشی است. خوشحالیم که او می‌تواند بلافاصله کارش را در بایرن مونیخ شروع کند و مطمئنیم که با سبک فوتبالش توجه هواداران ما را جلب خواهد کرد".

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119387

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب