منچستر یونایتد 1-0 ولورهمپتون: کم رمق و خوش شانس

منچستر یونایتد 1-0 ولورهمپتون: کم رمق و خوش شانس
منچستریونایتد در اولین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون با نتیجه 1-0 پیروز شد.

به گزارش نجواخبر، تیم‌های منچستریونایتد و ولورهمپتون از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند. شیاطین سرخ در پایان این دیدار با گل رافائل واران به برتری 1-0 دست پیدا کرد.


بازی از سوی هر دو تیم در نیمه اول دیدنی و سرعتی دنبال شد. مارکوس رشفورد با گذشت 10 دقیقه از بازی اولین فرصت جدی برای گلزنی را روی ضدحمله و پاس آنتونی به دست آورد اما ضربه او به سمت دروازه خطرناک نبود و به راحتی مهار شد.

ولورهمپتون در دقیقه 25 از پرس سنگین یونایتد خارج شد و روی ضد حمله فرصت گلزنی داشت اما ضربه خطرناک سارابیا به پای لیساندرو مارتینز برخورد کرد و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.


یونایتد در دقیقه 37 فرصت گلزنی داشت اما دخالت به موقع مدافع حریف موجب شد ضربه آنتونی پس از دفاع ناقص دروازه‌بان به موقع مهار شود و راه به دروازه پیدا نکند.

ضربه سر مارکوس رشفورد در دقیقه 38 به سمدو برخورد کرد و یونایتدی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور این صحنه را مورد بررسی قرار نداد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از لو رفتن توپ در میانه میدان آنتونی توپ را به رشفورد رساند و او سعی داشت در آخرین دقیقه وقت اضافه نیمه اول گلزنی کند اما ضربه‌اش به مدافع ولوز برخورد کرد و به بیرون رفت. نیمه اول این برای اگرچه از سوی هر دو تیم با سرعت و هیجان دنبال شد اما گلی در پی نداشت.

هنوز 5 دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که تیرک دروازه یونایتد لرزید. ماتئوس کونیا در حالی که تعادل کافی نداشت به ارسال روی دروازه حریف ضربه زد که پس از برخورد به تیرک عمودی توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 53 آنتونی با ارسال پشت مدافعان در محوطه جریمه حریف صاحب فرصت مناسب شد. او توپ را با ضربه بلند از بالای سر دروازه‌بان که از دروازه خارج شده بود عبور داد اما در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر داوسون توپ راهی کرنر شد.


دو دقیقه پس از موقعیت خطرناک یونایتد، کونیا که از میانه میدان پا به توپ شده بود تا پشت محوطه جریمه حریف بدون هیچ مزاحمتی پیش رفت و با یک ضربه زمینی دروازه میزبان را تهدید کرد که اونانا با یک شیرجه زمینی توپ را راهی بیرون کرد.

دقیقه 72 یک مرتبه دیگر بازیکنان یونایتد نتوانستند فرار کونیا را مهار کنند. او تا محوطه جریمه پیش رفت و درحالیکه لوک شاو سعی داشت توپ را دور کند آن را به نتو پاس داد. شوت نتو دقیقا همان‌جایی که اونانا ایستاده بوده رفت و این دروازه‌بان آن را طی دو مرحله در آغوش گرفت.


اگرچه ولورهمپتون در اغلب دقایق نیمه دوم تیم برتر بود اما گل اول این بازی به نام یونایتد ثبت شد. ارسال کوتاه برونو فرناندز به گوشه محوطه جریمه توسط آرون بیساکا مجددا روی دروازه ارسال شد که رافائل واران موفق به گلزنی شد. مدافع فرانسوی در دقیقه 7۶ درحالی گل را به نام خودش ثبت کرد که دروازه‌بان برای مهار توپ بیساکا از دروازه خارج شده بود.


اونانا که امشب چند مرتبه مانع از گلزنی حریف شده بود در دقایق 83 و 84 مانع از گلزنی فابینیو سیلوا شد. اولین ضربه این بازیکن با واکنش به موقع اونانا به بیرون رفت و دومین ضربه او توسط این دروازه‌بان دور شد تا شیاطین سرخ پس از گل همچنان روحیه‌شان را حفظ کنند.


پس از اینکه 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد، یونایتد به بازی دفاعی رو برد و ولورهمپتون برای تغییر نتیجه بازی فشار بیشتری را به حریف تحمیل کرد.

در ششمین دقیقه وقت اضافه آندره اونانا برای مهار توپ از دروازه خارج شد که بازیکن حریف برخورد کرد. این صحنه مورد بررسی کمک داور ویدیوی و همچنین سیمون هوپر، داور بازی، از طریق نمایشگر کنار زمین قرار گرفت که او اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

در نهایت یونایتد این دیدار را با یک گل به پایان رساند تا اریک تن هاخ و شاگردانش فصل جدید را با برد آغاز کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120143

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب