جزئیات ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح/ دقت کنید!

جزئیات ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح/ دقت کنید!
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بر انتخاب دقیق مرز و تاریخ تردد زائران اربعین ۱۴۰۲ در سامانه سماح تأکید کرد و گفت: این امر موجب ارائه هرچه بهتر خدمات در حوزه‌های مختلف به زائران می‌شود.

به گزارش نجوا خبر، حمیدرضا محمدی درباره ثبت‌‌نام متقاضیان شرکت در پیاده‌روی اربعین 1402 اظهار کرد: چنانچه افرادی برای ثبت‌نام در سامانه سماح با مشکلی مواجه شوند می‌توانند با شماره 64511-021 تماس بگیرند تا همکاران بنده در سازمان حج و زیارت آنها را راهنمایی و موضوعات را پیگیری کنند و در صورت لزوم موارد را به فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت منتقل کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان با شیب ملایمی در حال افزایش است، ادامه داد: ممکن است در برخی ساعات حجم ورود متقاضیان به سامانه سماح افزایش قابل‌توجهی داشته باشد و این امر موجب قرار گرفتن عده‌ای در صف و کندی سیستم شود که برای این مسئله نیز با توجه به نزدیک شدن به پیک ثبت‌‌نام، تدابیری اندیشیده شده است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در ادامه سخنان خود به انتخاب زمان تردد زائران از مرزهای زمینی اشاره کرد و گفت: مردم باید در انتخاب تاریخ خروج از کشور و مرز انتخابی خود،‌ دقت لازم را داشته باشند و اگر تغییری در تصمیمشان ایجاد شد آن را در سیستم لحاظ کنند چراکه انتخاب دقیق مرز و تاریخ تردد می‌تواند منجر به ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز زائران شود.

وی افزود: در حقیقت با انجام درست و دقیق این کار، روند ارائه خدمات به زائران تسهیل می‌شود چراکه مسئولان مربوطه برآورد دقیق و بهتری از خدمات مورد نیاز در حوزه اسکان، حمل‌ونقل و پذیرایی خواهند داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120269

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب