ربیعی در اصفهان می‌ماند؛

پیام ذوب‌آهن به فولاد: این انتقال شدنی نیست!

پیام ذوب‌آهن به فولاد: این انتقال شدنی نیست!
احتمال حضور محمد ربیعی در فولاد به پایین ترین حد خود رسید.

به گزارش نجواخبر، محمد ربیعی مربی جوان ذوب آهن اولین اسمی بود که بعد از پایان کار علیرضا منصوریان در فولاد، موردتوجه مدیران این باشگاه قرار گرفته و مذاکرات با وی قرار گرفت.

موضوع استخدام ربیعی از آنجا برای فولادی‌ها جالب و حتی در دسترس به نظر می‌رسید که او بندی در قراردادش دارد که طی آن قادر به پرداخت حق فسخ و آزادساری برای جدایی از این باشگاه است. تماسهای اولیه با ربیعی برقرار شد اما سرمربی ذوب آهن با اعلام اینکه با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، از مدیران فولاد خواست تا آنها مذاکراتشان را به سطح مدیریت منتقل کنند.

نکته مهم دیگر برای ربیعی این بود که تیمش را به صورت نسبی در ذوب آهن ساخته و ترک این باشگاه قدیمی و حضور در فولاد با همه امکانات فوق‌العاده که دارد، آنقدرها هم برای او انتقال بزرگی تلقی نمی‌شد. به خصوص که تازه سه هفته از شروع لیگ گذشته و او در این سه هفته نتایج مثبتی با ذوب آهن گرفته و تیم را با بازیکنان مدنظرش تقویت کرده است.


البته حضور در فولاد هم حسن‌هایی دارد. از جمله شرایط و امکانات مناسب و توقع پایین که ممکن است در روزهای اولیه حضور سرمربی تازه بروز کند. در اهواز هم اگرچه نظر اغلب هواداران روی مربی خارجی است اما در بین مربیان ایرانی از دید هواداران یک گزینه منطقی برای هدایت فولاد به نظر می‌رسد.

اما امروز نیما نکیسا با انتشار یک استوری که تصویر خود و ربیعی را در خود دارد، نوشته: «پرقدرت‌تر از گذشته، برای رویش بیشتر باورها، ادامه خواهیم داد» که این به معنای بسته شدن انتقال احتمالی ربیعی به ذوب‌آهن است. کاری که خود ربیعی هم آن را اخلاقی نمی‌دانست. بنابراین فولاد باز هم باید دنبال مربی دیگری باشد. از میان داخلی‌ها محرم نویدکیا و سهراب بختیاری‌زاده در دایره قرار دارند و در مورد گزینه خارجی هم باید جست‌وجو کرد و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را به خوزستان برد. هر کدام که منطقی‌تر و کم‌ریسک‌تر باشد - مثل رویایی که فولاد برای استخدام ربیعی داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120486

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب