تصمیم جنجالی در انگلیس: مکالمه داوران پخش می‌شود!

تصمیم جنجالی در انگلیس: مکالمه داوران پخش می‌شود!
هاوارد وب، رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس، قرار است فردا در برنامه‌ای حاضر شود که مکالمه داور و کمک داور ویدیویی روی یک صحنه جنجالی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش نجواخبر، هنوز چهار هفته بیشتر از شروع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل جدید نگذشته اما هواداران بسیاری از تیم‌ها و همچنین مربیان و بازیکنان از نحوه داوری‌ها ناراضی هستند.

حالا قرار است اتفاقی جدید و بی‌سابقه در فوتبال انگلیس رخ دهد. هاوارد وب به همراه مایکل اوون برای اجرای برنامه‌ای در حدود 26 دقیقه در استودیو خواهند بود تا مکالمه انجام شده بین داور و کمک داور ویدیویی روی یکی از صحنه‌های جنجالی داوری رقابت‌های این چند هفته لیگ برتر را منتشر و بررسی کنند.

این برنامه وسط پرمیر لیگ پروداکشن تهیه شده و قرار است از دو شبکه معروف و مشهور اسکای اسپورت و تی ان تی اسپورت پخش شود تا تعداد زیادی از بینندگان انگلیسی آن را تماشا کنند.


هنوز مشخص نیست که کدام یک از صحنه‌ها و تصمیمات داوری قرار است در این برنامه مورد بررسی قرار بگیرد و مکالمات مخفیانه آن به صورت عمومی منتشر شود و گمانه‌زنی در این باره از سوی هواداران ادامه دارد.

هاوارد وب پیش از این در برنامه Monday Night Football در شبکه اسکای اسپورت حاضر شده و مدعی شده بود که احساس می‌کند کمیته داوران لیگ برتر فوتبال انگلیس باید انعطاف و همراهی بیشتر از خودش نشان دهد و به همین دلیل تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120747

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب