اعلام رسمی: ۸ نفر از اشرار در مرزهای کشور به هلاکت رسیدند

اعلام رسمی: ۸ نفر از اشرار در مرزهای کشور به هلاکت رسیدند
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: هشت نفر از اشرار مسلح به ویژه در استان سیستان و بلوچستان و در مرزبانی آذربایجان غربی که با نیروهای ما درگیری مستقیم داشتند به هلاکت رسیدند.

به گزارش نجوا خبر سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در یک نشست خبری با اشاره به اینکه ۸۰ هزار نفر از اتباع غیرمجاز در نقاط صفر مرزی دستگیر شدند، گفت: برخی از اتباع غیرمجاز کودک بودند که بعضی از آنها به همراه خانواده‌هایشان در شهرهای مرزی و موکب‌ها پذیرایی و به کشورهایشان بازگردانده شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به تدابیر امنیتی ایام اربعین در مرز ایران و عراق افزود: برای مراسم اربعین همه زیرساختار را فراهم کردیم اما از دیشب ناآرامی‌ها و درگیری‌ها به بسته شدن مرزها منجر شده است. آمارها نشان می‌دهد ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی که مسلمانان کشورهای دیگر هستند نیز رو به افزایش است.

وی گفت: امیدواریم با آرامشی که در کشور عراق در آینده‌ای نزدیک و حتی در دو روز آینده یا ساعات آینده برقرار می‌شود در ۶ مرز ایران و عراق امکان تردد زائرین فراهم شود. دو مرز تمرچین و باشماق امسال برای اولین بار راه اندازی شده است و در مرز سومار هم امکانات لازم برای تردد تدارک دیده شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه از مرزهای افغانستان و پاکستان زوار وارد کشور می‌شوند، افزود: ما ۶ مرز با عراق داریم اما تمامی مرزها در خدمت زائران بوده و مجموعه مرزبانی کشور برای مراسم اربعین در آمادگی صددرصدی هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12120

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب