اختصاصی؛

اظهارات هافبکی که اولین گل پرسپولیس را در فصل جدید به ثمر رساند

اظهارات هافبکی که  اولین گل پرسپولیس را در فصل جدید به ثمر رساند

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، میلاد سرلک هافبک پرسپولیس زننده اولین گل قرمزها در فصل جاری بود . وی در گفت‌وگویی در خصوص گلزنی اش در بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خوشحالم اما این را از ته دل می‌گویم که ۳ امتیاز این دیدار خیلی مهم‌تر از گل من بود. اینکه ما اولین پیروزی فصل خودمان را کسب کردیم ارزش زیادی داشت

وی ادامه داد: بعد از بازی پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام. تلفنم هم مرتب زنگ می‌خورد و در حال صحبت کردن بودم. حالا این بار قرعه به نام من اصابت کرد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم که با حمایت همبازیانم موفق به گلزنی شدم.

سرلک در خصوص شرایط پرسپولیس در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر تصریح کرد: ما در دو بازی قبل از آلومینیوم به ویژه در اصفهان شایسته پیروزی بودیم. درخشش گلر حریف و بدشانسی سه امتیاز ما را تبدیل به یک امتیاز کرد. این تازه شروع لیگ است و تیم‌ها تغییرات زیادی داشته‌اند و نیاز به زمان برای هماهنگی دارند.

هافبک پرسپولیس در خصوص دیدار فردا مقابل نفت آبادان و حضور هوادارا ن بانوان در ورزشگاه نیز گفت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بهترین تصمیم سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده است. این حضور کمک زیادی به فرهنگ سازی سکوها خواهد کرد. ما هم خوشحالیم که دختران و خواهران پرسپولیسی خود را روی سکوهای آزادی می‌بینیم و تلاش می‌کنیم چهارشنبه روزی فراموش نشدنی برای آنها و همه هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12121

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.