حواشی مجمع فدراسیون فوتبال/ مهدی تاج برنده شد

حواشی مجمع  فدراسیون فوتبال/ مهدی تاج برنده شد
مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش نجواخبر، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال طبق برنامه از پیش اعلام شده از صبح امروز و ازساعت ٩ صبح روز سه شنبه هشتم شهریور برگزار شد.

این انتخابات به صورت میان دوره‌ای و با توجه به عزل شهاب الدین عزیزی خادم پیش از پایان دوره چهارساله‌اش و پس از شش ماه اداره فدراسیون فوتبال به سرپرستی میرشاد ماجدی برگزار شد و 80 عضو مجمع انتخاباتی با آرای خود رئیس آینده فدراسیون فوتبال را مشخص کردند.

ثبت نام نامزدهای این دوره از انتخابات تا 20 تیر ماه در جریان بود و شش نفر برای نامزدی ریاست فدراسیون ثبت نام کردند و سه نفر از آنها یعنی امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به دلیل نقص مدارک رد صلاحیت شدند و در نهایت از بین میرشاد ماجدی، عزیزالله محمدی و مهدی تاج امروز به رقابت پرداختند.

مهدی تاج با کسب 51 رأی بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال شد و میرشاد ماجدی با 25 و عزیزالله محمدی با 4 رأی در این رقابت شکست خوردند.

بامداد امروز خبری مبنی بر لغو مجمع انتخاباتی و موکول شدن آن به زمانی دیگر منتشر شد ولی ساعتی بعد خبری روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت مبنی بر اینکه مجمع طبق برنامه برگزار خواهد شد.

راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضائی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.

میرشاد ماجدی که زبان بدنش در برنامه شب گذشته فوتبال برتر نمایانگر اطمینان خاص او از پیروزی داشت و حتی عزیز محمدی را هم به کمک به فدراسیونش تشویق می‌کرد، حالا باید صندلی موقتی صدارت بر فدراسیون فوتبال را به صورت دائم به مهدی تاج واگذار کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12138

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب