همچنان آب بسته‌بندی در همدان توزیع می‌شود!

همچنان آب بسته‌بندی در همدان توزیع می‌شود!
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از توزیع ۵۸۰ هزار و ۵۲۴ بطری یک و نیم لیتری آب بسته‌بندی در محلات کم‌برخوردار شهر همدان خبر داد.

به گزارش نجواخبر، علی سنجر بیگی گفت: امدادگران هلال احمر از ۳۰ مرداد ماه تا ساعت ۱۲ دیشب (دوشنبه ۷ شهریور)، ۵۸۰ هزار و ۵۲۴ بطری آب آشامیدنی بسته بندی را در محلات شهر همدان توزیع کردند.

او افزود: بر اساس وعده دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، تأمین و توزیع آب بسته بندی در همدان تا پایان رفع قطعی و پایدار شبکه آب شرب شهری ادامه خواهد داشت و بنا به گزارش‌های دستگاه‌های مسئول هنوز روز‌هایی تا تأمین آب همدان فاصله داریم؛ بنابراین جمعیت هلال احمر با استمرار توزیع آب، مردم ساکن در محلات محروم را تنها نخواهد گذاشت.

سنجربیگی گفت: لیست محله‌های توزیع آب را فرمانداری مشخص می‌کند و هلال احمر پس از تأمین بطری‌های آب و انتقال آن‌ها از استان‌های دیگر به پایگاه امدادی همدان، آب بسته بندی را در خودرو‌های باری سبک و نیمه سنگین قرارداده و به محله‌ها اعزام می‌کند.

او ادامه داد: امدادگران نیز توزیع آب را خانه به خانه انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند، همه خانوار‌ها یک بسته ۶تایی آب را تحویل بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تانکر‌های آب آشامیدنی هلال احمر نیز مشغول تأمین آب شرب مراکز خدماتی و درمانی هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12153

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.