توافق بانک تجارت با یک کتابفروشی!

توافق بانک تجارت با یک کتابفروشی!
نایب رئیس هیئت مدیره بانک تجارت از توافق این بانک با "کتابفروشی اسم" خبر داد و گفت: قرار شده که این کتابفروشی به مکان دیگری از املاک بانک در همان محدوده منتقل شود.

به گزارش نجواخبر، مرتضی ترک تبریزی درباره تعیین تکلیف کتابفروشی اسم اظهار کرد: موضوع این کتابفروشی از ابتدا با مذاکره قابل حل بود. مکان کتابفروشی ملک بانک تجارت است و بانک از روز اول تعهدی نداشته که کتابفروشی برای همیشه در آن مکان باقی بماند.

وی افزود: بانک به دنبال این بود که در آن محدوده شعبه بزند زیرا شعبه مناسبی در آن محدوده وجود نداشت و شعبه‌های موجود در آن حوالی نیز دچار مشکلاتی از نظر ساختمانی هستند.

ترک تبریزی ادامه داد: بانک تجارت به دنبال تأسیس شعبه جدید نیست و یک شعبه را بسته و می‌خواهد در این محل شعبه باز کند. بانک مرکزی به ما اجازه تأسیس شعبه جدید نمی‌دهد و شعبه جدید برای بانک هم هزینه‌های زیادی دارد.

نایب رئیس هیئت مدیره بانک تجارت با تاکید بر اینکه به دنبال بستن شعب و گسترش بانکداری الکترونیک هستیم، گفت: بانک و کتابفروشی به توافق رسیده‌اند که فضای دیگری از املاک بانک در نزدیکی همان محدوده در اختیار کتابفروشی قرار گیرد.

طبق این گزارش، در ماه پیش سعید مکرمی_مدیر عامل گروه فرهنگی اسم از تبدیل این کتابفروشی به شعبه بانک تجارت خبر داد و گفت: بانک تجارت حاضر به همراهی برای تمدید اجاره‌نامه نشده است و تا چند روز دیگر کتابفروشی تخلیه خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12156

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب