کارخانه شایان دیزل 2 ساله شد

مراسم دومین سالروز بهره برداری از کارخانه شایان دیزل برگزار شد.

به گزارش نجواخبر روز دوشنبه 07/06/1401 مراسم دومین سالروز بهره برداری از کارخانه شایان دیزل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان کارخانه شایان دیزل در محل کارخانه برگزار شد ضمن تقدیر از کارکنان به اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای دو سال نخستین فعالیت این کارخانه اشاره شد.

ابوالحسن قلی زاده مدیرکارخانه ضمن خیرمقدم و تشکر از تلاش های شبانه روزی هیئت مدیره، مدیران و کارکنان و با اشاره به شعار "ما می‌توانیم"، به اجرای موفق دو شیفته شدن کار این مجموعه در مدت زمان کوتاه و رسیدن به آمار تولید ۱۰ دستگاه در روز اشاره کرد. ایشان ایجاد تحول در روال کار این کارخانه با تکیه بر عبارت "تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی" را از اهداف مهم این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

مجدالدین قلی زاده نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، به برتری خودروی تجاری دافران در مقایسه با محصولات مشابه اشاره نموده و همدلی، پشتکار و توکل به خدا از ابتدای شروع به کار این مجموعه را ارکان اصلی و همیشگی کارخانه شایان دیزل دانست. ایشان به عنوان سهامدار از ایجاد تعداد قابل توجهی فرصت شغلی با توسعه خطوط تولید و ارائه محصولات جدید به بازار در آینده نزدیک نوید داد.

هم چنین دکتر مرتضایی، مدیرعامل جوان این شرکت در خصوص اهداف و چشم اندازهای آتی خانواده شایان دیزل در راستای پیشرفت، توسعه و افزایش تولید با همت قابل تقدیر تمامی کارکنان این مجموعه صحبت نمود. ایشان خاطر نشان کرد امروز با وجود جوان بودن این کارخانه، روال رشد قابل قبولی را شاهد هستیم و این مهم را مرهون تلاش های بی وقفه تمامی سهامداران، هیئت مدیره و کارکنان دانست.

در این کارخانه که در منطقه ویژه اقتصادی شیراز واقع است در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع و اشتغال مستقیم حال 350 نفر، کشنده تجاری دافران مدل H7 480 تولید می‌گردد که این خودوروی تجاری، تنها خودرو با استانداردهای 85 گانه اروپا در ایران می‌باشد.

در ماه‌های گذشته آیین کلنگ زنی خط تولید بعدی شایان دیزل مشاور رئیس‌جمهور و دبیر مناطق آزاد و تجاری کشور برگزار شد که طبق برنامه های اعلامی این شرکت، در آینده نزدیک شاهد افتتاح خطوط جدید و تولید کامیون و کامیونت های جدید در این مجموعه خواهیم بود.

 

کارخانه شایان دیزل 2 ساله شد

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12188

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.