اختصاصی؛

گران قیمت‌ترین بازیکن نقل و انتقالات تابستانی کیست؟

گران قیمت‌ترین بازیکن نقل و انتقالات تابستانی کیست؟
نقل و انتقالات فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که ستاره‌های زیادی در لیگ بیست و دوم بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، نقل و انتقالات فوتبال ایران با فرا رسیدن شهریورماه به پایان رسید و باشگاه‌های ایرانی سعی کردند در رقابت بر سر جذب بازیکن چشمگیر عمل کنند.

تیم‌های مدعی بازیکنان سرشناس و بزرگی را جذب کردند و تیم‌های میانه جدول به پایان برای برطرف کردن نیازها با بازیکنانی که نباید داشتند به توافق رسیدند.

استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر مهدی قایدی را به ایران برگرداند، پرسپولیس با یورگن لوکادیا به توافق رسید و علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی را جذب کرد.

تراکتور تبریز ریکاردو آلوارز، گوستاو واجنین و صفا هادی را جذب کرد درحالیکه سپاهان اصفهان رناتو داسیلویرا، مانوئل فرناندز، نیسلون جونیور و الویس کامبوسا را خرید ضمن اینکه پیام نیازمند را با قراردادی قرضی دوباره به اصفهان برگرداند.

فولاد خوزستان اشکان دژاگه و وریا غفوری به عنوان دو بازیکن سابق تیم ملی را جذب کرد و همچنین کریستوفر کنت، علی قربانی و احسان پهلوان را هم جذب کرد.

یافتن گرانقیمت ترین بازیکن لیگ بیست و دوم کار چندان سختی نیست. با پایان یافتن تلاش تیم‌های مدعی در بازار نقل و انتقالات به بررسی شایعاتی می‌پردازیم که درباره پیشنهادات یا دستمزدهای پیشنهاد شده مطرح شده بود.

محمد دانشگر

یکی از بازیکنانی که استقلال را در پنجره نقل و انتقالات ترک کرد، محمد دانشگر بود. مدافع ثابت در ترکیب قهرمان لیگ بیست و یکم به عنوان بازیکن آزاد راهی سپاهان شد. گفته شد او با پیشنهاد چشمگیر مالی راهی اصفهان شده است. در شایعات اینطور مطرح شد که او طی امضای قراردادی سه ساله قرار است دستمزدی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان کسب کند.

مهدی قایدی

بازگشت باشو به لیگ ایران قابل توجه بود. مهاجم ۲۳ ساله که با قراردادی پنج ساله راهی شباب الاهلی امارات شده بود با قراردادی قرضی یکساله به جمع آبی پوشان بازگشت. طبق اسناد منتشر شده در سایت کودال باشگاه استقلال برای بازگشت این بازیکن یک میلیون و صد هزار یورو هزینه کرد که از این رقم ۸۰۰ هزار یورو به عنوان دستمزد به بازیکن پرداخت می‌شود.

یورگن لوکادیا

بازیکن سابق برایتون و آیندهوون درحالی به عنوان مهاجم پرسپولیس به ایران آمد که سرخپوشان انتظار فراوانی برای جذب او کشیدند. شنیده‌ها حاکی از این است قرارداد پایه این بازیکن با پرسپولیس مبلغ 900 هزار دلار بوده که 100 هزار دلار حق ایجنت و 300 هزار دلار آپشن نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد.

سعید صادقی
برترین پاسور فصل گذشته یکی از بازیکنان مطرح در نقل و انتقالات بود. او هفته‌ها به استقلال و پرسپولیس نزدیک بود که در نهایت پیشنهاد رقیب آبی‌ها را پذیرفت و شاگرد یحیی گل محمدی شد. گفته می‌شد او در حالی به پرسپولیس پیوسته که قراردادی ۱۸ میلیارد تومانی از استقلال را نپذیرفته است. به نظر می‌رسد او رقم بیشتری را دریافت کرده تا آبی پوش نشود.

نکته: تیمی مانند سپاهان اصفهان در نقل و انتقالات با جذب چهار بازیکن خارجی قطعا هزینه بالایی را پرداخت کرده است اما با سیاست این باشگاه رقمی حتی به صورت شایعه هم درباره بازیکنان مطرح نشد و به همین دلیل ارقامی که در فضای مجازی منتشر شده بود در قالب این گزارش منتشر شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12193

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب