کاپیتان پرسپولیس در گفتگو با «نجواخبر»:

خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم/ این بُرد را به بانوان ورزشگاه تقدیم می کنم

خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم/ این بُرد را به بانوان ورزشگاه تقدیم می کنم
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، امید عالیشاه هافبک پرسپولیس پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: این برد را به بانوانی که حضور پیدا کردند، تقدیم می‌کنم. خدا را شکر شرمنده نشدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. از مسئولان عزیز هم تشکر می‌کنم که ظرفیت حضور بانوان را فراهم کردند.

وی درخصوص حضور پرسپولیس در جمع مدعیان ادامه داد: امیدوارم پله به پله بهتر شویم. از همین الان باید به فکر بازی با هوادار باشیم.

عالیشاه درباره بازی کردن در پست مهاجم، عنوان کرد: سال گذشته هم همین بود. گاهی مهاجم و برخی مواقع پشت مهاجم یا هافبک بازی کردم. تا جایی که در توانم باشد و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را داشته باشم با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم.

وی درباره گل نخوردن پرسپولیس در چهار بازی ابتدایی فصل، پاسخ داد: وقتی یک تیم به موفقیت می‌رسد یعنی از تدارکات تا کادرفنی همه تمام تلاش خود را کرده‌اند و نمی‌توان از خط خاصی نام برد. مهم یکدل و تیم بودن است.

عالیشاه خاطرنشان کرد: ما در حال تلاش هستیم تا قهرمان شویم زیرا ما بالاترین هدف‌ها را داریم که قهرمان ایران شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره وضعیت لوکادیا در این تیم، گفت: شرایطش بهتر خواهد شد و به ما کمک می‌کند.

کاپیتان پرسپولیس در پایان درباره تیم ملی عنوان کرد: در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است فقط امیدوارم تصمیم درستی برای تیم ملی بگیرند و در کنار هم بتوانیم با همدلی تیم ملی خوبی را داشته باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12194

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب