حضور شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد با دافران H7

حضور شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد با دافران H7
غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریور ماه میزبان بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد خواهد بود.

به گزارش نجواخبر، پس از حضور پر رنگ در نمایشگاه خودرو تهران و اصفهان، غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد نیز میزبان بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مشهد خواهد بود. در این رویداد که در روزهای ۹ تا ۱۲ شهریور ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود، شایان دیزل با کامیون کشنده دافران H7 حضور خواهد یافت.

شایان دیزل برای سال جاری، تولید ۱.۵۰۰ دستگاه از دافران H7که فعلا تنها محصول این تجاری‌ساز می‌باشد را برنامه‌ریزی کرده و در نظر دارد تا پایان امسال با معرفی کامیونت‌هایی در تُناژ مختلف و کامیون‌های باری و کمپرسی، حضور گسترده‌تری در بازار خودروهای تجاری و کار کشورمان داشته باشد. این شرکت در حال حاضر دارای ۱۲ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشورمان است و قرار است تا پایان سال، این تعداد به ۱۸ نمایندگی افزایش یابد.

کامیون کشنده دافران H7 که در حال حاضر با تنظیم ارتفاع فرمان بصورت پنوماتیک (بادی – برقی) می‌باشد، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های گرمکن‌دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع‌کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا نیزداخلی‌سازی ۲۱ درصدی توسط شایان دیزل به تولید می‌رسد، به لطف بهره‌مندی از پیشرانه موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی با ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت، یکی از قدرتمندترین کشنده های تولیدی بازار ایران به حساب می‌آید.

گیربکس AMTو جعبه فرمان محصول کارخانه ZF، سیستم ترمز متشکل از ABS+ECS+EBS و AEBS (ترمز هوشمند اضطراری) محصول کمپانی WABCO آلمان، ریتاردر (خفه‌کن یا ترمز موتور) محصول شرکت Jacobs، اینتاردر (ترمز گیربکس) پنج زمانه ZF و سیستم LDWS (سیستم هشدار خروج از خطوط جاده) نیز از جمله متعلقات و امکاناتی هستند که دافران H7 را به یکی از مجهزترین کامیون‌های کشنده بازار حال حاضر بازار کشورمان تبدیل می‌کند. در کنار اینها می‌بایست به بهره‌مندی Dafran H7 از امکاناتی نظیر تنظیم ارتفاع فرمان بصورت پنوماتیک (بادی-برقی)، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های جانبی دارای گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا نیز اشاره کنیم. لازم به ذکر است این کشنده کلیه استاندارد های ۸۵گانه را پاس کرده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، در روزهای ۹ تا ۱۲ شهریورماه امسال و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب میزبان بازدیدکنندگان از این رویداد خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12208

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.