این رمزارز سودآورترین دارایی بازار شد

این رمزارز سودآورترین دارایی بازار شد
اکثر دارایی های دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته در راستای به نمایش گذاشتن یک عملکرد مثبت دست و پنجه نرم می کنند اما روند کاردانو از آنها متفاوت است. بر اساس وب سایت رمزارزی کوین مارکت کپ ، رمزارز کاردانو(ADA) ، یکی از بزرگترین رقبای اتریوم ، طی ۲۴ ساعت گذشته ، به سودآورترین رمزارز بازار تبدیل شده است.

به گزارش نجواخبر، کاردانو با وجود نوسان در یک روند نزولی طولانی مدت، به طور مداوم سطوح مقاومتی بعدی خود را مورد امتحان قرار می‌دهد و به دنبال آغاز یک روند بازیابی پرسرعت است. این درحالیست که مجموع سودآوری این دارایی همچنان در مقایسه با اتریوم ویا حتی بیت کوین که تقریباً ۸۰ درصد اصلاح شده است، به کمترین میزان میرسد.

کاردانو هم اکنون به شدت در تلاش است که از مقاومت میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کند. در صورتی که این مقاومت شکسته شود، ADA می‌تواند به سمت سطح مقاومت بعدی در ۰.۷ دلار حرکت کند، سطحی با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه همراستا است.

روند صعودی فعلی ممکن است به دلیل عدم وجود فشار فروش صورت گرفته باشد زیرا حجم معاملات و نقدینگی در آخر هفته نسبتا پایین می‌شود.

توسعه عوامل فاندامنتال در شبکه کاردانو

اکوسیستم کاردانو از ابتدای ماه سپتامبر(۱۰ شهریور) با خبرهای فاندامنتال بسیاری روبه‌رو شده است، به طوری که هارک فورک واسیل قرار است در در ۲۲ سپتامبر(۳۱ شهریور) راه اندازی شود. همچنین این شبکه خبر از عرضه کیف پول GeroWallet داد.

اکثر کارشناسان دنیای رمزارزها بر این باورند که پروژه‌هایی از قبیل کاردانو طی روند گاوی بعدی بازار، شکوفا خواهند شد زیرا ارزش بنیادی و فاندامنتال این شبکه‌ها عامل تعیین کننده در چرخه های گاوی بعدی در بازار است. در همین حال، دارایی های پر ریسک از قبیل شیبا اینو نمی‌توانند توجهات کاربران را جلب کنند، مگر اینکه بازار مجددا برای این رمزارزها در ناحیه اشباع خرید قرار گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12268

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب