در دیدار معاون رییس جمهور با نخست وزیر سوریه چه گذشت؟

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در دیدار با نخست وزیر سوریه بر تقویت همکاری ها در حوزه اداری و تبادل تجربیات مشترک سوریه و ایران تاکید کرد

به گزارش نجواخبر به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه "سانا"، "میثم لطیفی" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این دیدار بر عمق روابط و اراده مشترک ایران و سوریه برای تعمیق، تحکیم و گسترش روابط تهران و دمشق در همه زمینه‌ها و بهره مندی از توانمندی‌ها در حوزه نیروی انسانی موجود در دو کشور در راستای تأمین منافع دو ملت و دو کشور دوست تاکید کرد.

وی همچنین بر انجام تمام اقدامات لازم برای ارتقای همکاری‌ها در حوزه مدیریت و علوم اداری و اجرای موافقتنامه های امضا شده در این زمینه تاکید کرد.

معاون رئیس‌جمهور ایران همچنین گفت: موضع قاطع ایران در حمایت از سوریه، و دفاع از حاکمیت سیاسی و تمامیت ارضی آن همچنان استوار و برقرار خواهد بود.

"حسین عرنوس" نخست‌وزیرسوریه نیز در این دیدار ضمن گفت‌وگو درباره ارتقای همکاری‌ها در بخش اداری، خواهان تبادل تجربیات و بهره مندی مشترک از تجربیات دوجانبه برای ارتقای سیستم اداری و تقویت مکانیسم های کاری دولت در سوریه و ایران شد.

نخست‌وزیر سوریه از اهمیت پروژه اصلاحات اداری سخن گفت و اعلام کرد: به دنبال بهره گیری از تجربیات کشورهای دوست در این زمینه هستیم.

عرنوس با اشاره به اهمیت تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با ایران در زمینه امور اداری و استخدامی و تأثیر مثبت آن در دوره گذشته به ویژه در زمینه برنامه های آموزشی اجرا شده، بر لزوم مشارکت طرفین برای توسعه مدیریت و بهره گیری از تجربیات سازمانهای ذیربط در دو کشورتاکید کرد.

 

در دیدار معاون رییس جمهور با نخست وزیر سوریه چه گذشت؟

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12270

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب