آخرین فرصت برای ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی/ 120 میلیون تومان سود کنید

آخرین فرصت برای ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی/ 120 میلیون تومان سود کنید
از ابتدای هفته جاری، پیش فروش بدون قرعه کشی خودروهای هایما S7 و S5 برای متقاضیان عادی و مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز شده است.

به گزارش نجواخبر، ایران خودور از ساعت 11 روز 12 شهریور ماه ۱۴۰۱ پیش فروش 2 خودرو را بدون قرعه کشی آغاز کرد تا متقاضیان بتوانند با ورود به سامانه یکپارچه خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

ثبت نام در این طرح تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا پایان روز جاری، چهاردهم شهریور ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و موعد تحویل خودروها 30 روزه در نظر گرفته شده است.

بنابر این گزارش در طرح مذکور، هایما S7 پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک با قیمت 843 میلیون تومان و هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز با قیمت 794 میلیون تومان بدون قرعه کشی به فروش می‌رسد.

این قیمت در حالی اعلام شده است که در حال حاضر هایما S7 در بازار با قیمت 960 میلیون تومان تا 965 میلیون تومان و ایما S5 حدود 803 میلیون تومان تا 805 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و واجدین شرایط با خرید این خودروها بالغ بر 120 میلیون تومان سود خواهند کرد.

در این طرح فروش به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد. مشتریان حقوقی اجازه ثبت نام را نخواهند داشت.میان آخرین خرید اعم از ثبت نام یا تحویل خودرو از ایران خودرو و سایر خودروسازان حداقل باید ۴۸ ماه فاصله باشد.همچنین متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) اجازه ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت.

واجدین شرایط می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو به آدرس sale.iranecar.com/public/home ثبت نام کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12277

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.