دو فوتی در دو نقطه‌ی تهران به دلیل حوادث موتورسیکلت

دو فوتی در دو نقطه‌ی تهران به دلیل حوادث موتورسیکلت
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت دو راکب موتورسیکلت پس از واژگونی در محدوده بزرگراه همدانی و بزرگراه فتح بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش نجوا خبر، سرهنگ احسان مومنی در خصوص این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۴:۵۰ ظهر دیروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده همدانی به غرب بعد از اردستانی به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می‌گرددکه در این حادثه راکب موتور سیکلت بدلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون که متأسفانه در دم فوت می‌نماید.
سرهنگ مومنی افزود: همچنین در ساعت ۰۳:۱۰ بامداد امروز در مسیر بزرگراه فتح به غرب بعد بلوار کرمان خودرو قبل پل لشگری یکدستگاه موتورسیکلت آپاچی بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله واژگون شده که راکب دردم فوت میکند.
وی گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۱ در تصادف اول و تیم کارشناسی پلیس بزرگراه در تصادف دوم بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
رئیس اداره تصادافت پلیس راهور تهران بزرگ به طور ویژه به راکبین موتورسیکلت نیز توصیه اکید داشت: این عزیزان به این نکته توجه داشته باشند که قبل از سوار شدن و روشن نمودن موتورسیکلت حتما کلاه ایمنی خود را بر سرگذاشته و این نکته را به خاطر بسپارند که هیچ گاه در طول رانندگی این کلاه ایمنی را از سر خود خارج ننمایند و همیشه و در همه حال به رانندگی توجه داشته و تمام توجه و حواس خود را به راه و رانندگی معطوف دارند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12290

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب