ادعای ترامپ درباره تبادل میلیاردی بین ایران و آمریکا

ادعای ترامپ درباره تبادل میلیاردی بین ایران و آمریکا
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که دولت بایدن می‌خواهد برای احیای برجام به ایران میلیاردها دلار بدهد و جمهوری اسلامی در مدتی کوتاه به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت.

به گزارش نجواخبر، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد که دولت بایدن می‌خواهد برای احیای برجام به ایران میلیاردها دلار بدهد و جمهوری اسلامی در مدتی کوتاه به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که یورش اف‌بی‌آی به عمارت لوکس او در مارالاگو، امری است که در یک کشور جهان سومی متداول است.

اسپوتنیک نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا شنبه در گردهمایی شهر ویلکس‌-بار در پنسیلوانیا گفت: تمام دنیا تماشا می‌کنند و آنها شوکه شده‌اند. در کشورهای آمریکای جنوبی، بسیاری از آنها و رهبرانشان می‌گویند که آیا می‌توانید تصور کنید اگر چنین کاری در کشور ما انجام شود، ایالات متحده در مورد ما چه می‌گوید.

حضور ترامپ در این گردهمایی، اولین مورد در فصل انتخابات میان دوره کنگره آمریکا، از زمان حمله نیروهای اداره تحقیقات فدرال آمریکا موسوم به اف‌بی‌آی به اقامتگاه او در فلوریدا در تاریخ هشتم اوت به شمار می‌رود. دونالد ترامپ در جمع حامیانش گفت: آنها به بهانه‌ای ساختگی کمدها، کشوها و هر چیز دیگر متعلق به بانوی اول را زیر و رو کردند و حتی اتاق پسر ۱۶ ساله‌ام را هم ژرف و زشت جست‌وجو کردند و به هر آنچه دست زده بودند، آن را در شرایطی بسیار متفاوت از زمانی که کارشان را شروع کرده بودند، باقی گذاشتند.

ترامپ، اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری آمریکا را «هیولاهای شرور» خواند که توسط چپ رادیکال کنترل می‌شوند. اشاره او به دموکرات‌های آمریکایی‌ است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12316

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.