مربی استقلال: چرا هواداران به سمت ساپینتو بطری پرتاب کردند؟/ فقط گل بزنید!

مربی استقلال: چرا هواداران به سمت ساپینتو بطری پرتاب کردند؟/ فقط گل بزنید!
مربی استقلال گفت: پیکان خیلی دفاعی بازی کرد ولی ما هم خیلی موقعیت داشتیم.

خسرو حیدری مربی استقلال در گفت‌وگو با نجوا خبر در خصوص اعتراض هواداران و پرتاب بطری به سمت ساپینتو اظهار داشت: این مسائل طبیعی است همیشه هواداران دوست دارند بازی را ببریم. دست آنها درد نکند که در این چندبازی خانگی خیلی خوب تیم را حمایت کردند.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال خیلی موقعیت ایجاد کرد اما صحبت من با مهاجم‌های‌مان این است که فقط باید گل بزنید و از موقعیت های خود استفاده کنید.

حیدری در خصوص اینکه آبی‌پوشان مقابل تیم‌های دفاعی به مشکل می‌خورند افزود: فقط نیاز به گل زدن داریم. در همان 20 دقیقه اول نیز 2-3 فرصت تک به تک داشتیم که اگر یکی از آنها گل می‌شد همه چیز خوب بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم داوری این مسابقه اظهار داشت: هیچ وقت در طول دوران بازیگری‌ام در مورد داوری صحبت نکردم و همیشه سرمان پایین بود اما واقعاً امروز داوری ضعیف کار کرد به این دلیل که مدام بازی را می‌ خواباند. همه صحنه‌های 50-50 را به سود پیکان گرفت و با این کار بازی را خواباند. به خود موعود بنیادی‌فر هم گفتم مقداری دقت کن.

حیدری خاطرنشان کرد: امتیازهای اول فصل مهم است ولی فاصله ما با صدر خیلی زیاد نیست. ما هم تلاشمان را کردیم یعنی خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی به گل بدل نشد. تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته خیلی بهتر شده و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12336

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب