19 کیلوگرم تریاک پیش از ورود به جزیره کشف شد

19 کیلوگرم تریاک پیش از ورود به جزیره کشف شد
فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف 19 کیلو مواد مخدر در 2 ماموریت جداگانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش خبر داد.

19 کیلوگرم تریاک پیش از ورود به جزیره کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف 19 کیلو مواد مخدر در 2 مأموریت جداگانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی اصغر جمالی " گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، طرح شناسایی و دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر پس از هماهنگی با دستگاه قضائی اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک مأموریت 72 ساعته، پس از سلسله اقدامات پلیسی جهت جلوگیری از ورود و فروش مواد یک تیم 4 نفره فروشنده مواد مخدر را دستگیر و بیش از 11کیلو موادمخدر را کشف کنند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در مأموریت دوم پس از اطلاع از ورود مواد مخدر از طریق راه دریایی، تیمی تشکیل شده از پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاه دریابانی در ابتدای ورود محموله مواد مخدر با بازرسی از خودرو بیش از 8کیلو مواد مخدر را کشف و 1 نفر در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سبزپوشان انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود نسبت به تأمین امنیت و آرامش شهروندان عزیزمان اقدام می‌کنند و درخواست می‌شود: هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت سوداگران مرگ را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12359

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب