سوم مرداد: قیمت سکه به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید +قیمت دلار و یورو در صرافی

سوم مرداد: قیمت سکه به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید +قیمت دلار و یورو در صرافی
قیمت سکه امروز ۳ مرداد ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش نجواخبر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۷۲۷ دلار و ۶۰ سنت و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۷۳ تومان است. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون سیصد و ۴۵ هزار تومان است.

قیمت فروش دلار آمریکا امروز در صرافی بانک ملی ایران در مقایسه با نرخ اعلام شده در روز گذشته، ۲۷,۷۶۸ (بیست و هفت هزار و هفتصد و شصت و هشت تومان) اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۷,۴۹۱ (بیست و هفت هزار و چهارصد و نود و یک تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۷۶۸ (بیست و هفت هزار و هفتصد و شصت و هشت تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۸,۴۹۸ (بیست و هشت هزار و چهارصد و نود و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۷۸۵ (بیست و هشت هزار و هفتصد و هشتاد و پنج تومان) است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1238

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب