نگاهی به بازی استقلال – نساجی مازندران/ دو قهرمان به مصاف یکدیگر می‌روند!

نگاهی به بازی استقلال – نساجی مازندران/ دو قهرمان به مصاف یکدیگر می‌روند!
در دیداری از هفته ششم استقلال میزبان نساجی مازندران است.

به گزارش نجواخبر، دیدارهای هفته ششم لیگ، با برگزاری ۸ مسابقه امروز بزگزار می‌شود. در یکی از این مسابقات در ورزشگاه آزادی، امروز ساعت ۱۷:۳۰ استقلال با نساجی دیدار می‌کند. استقلال قهرمان فصل گذشته لیگ و نساجی فاتح دوره قبل جام حذفی است.

استقلال با ۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. با توجه به فشردگی جدول و نزدیکی امتیازات ممکن است سرنوشت استقلال در این هفته بسیار متفاوت باشد. استقلال با پیروزی در این دیدار شانس صدرنشینی دارد و با باخت در این مسابقه احتمال دارد به رده دوازدهم سقوط ‌کند.

نساجی با ۶ امتیاز تیم هشتم جدول است. نساجی در این هفته در بهترین حالت به رتبه دوم صعود می‌کند و در بدترین شرایط در رده سیزدهم قرار خواهد گرفت. استقلال در ۵ بازی قبلی به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست دست یافته است. این تیم در ۲ بازی قبلی موفق به گلزنی نشده است. نساجی هم یک برد، یک باخت و ۳ تساوی دارد. استقلال فصل گذشته را به رویایی‌ترین شکل ممکن و با قهرمانی در لیگ به پایان رساند. تیمی که استقلال را بیش از هر تیمی آزار داد، نساجی بود. نساجی تنها تیمی بود که استقلال موفق به گلزنی مقابل آن نشد و به تساوی بدون گل دست یافت. دیدار جام حذفی هم در ۱۲۰ دقیقه نتیجه مشابه لیگ داشت ولی در ضربات پنالتی نساجی به پیروزی دست یافت.

نساجی در ۸ مصافی که با استقلال در لیگ برتر داشته هیچ وقت موفق به پیروزی نشده است. این تیم ۵ بار در گلزنی مقابل این تیم ناکام بوده و از این نظر در لیگ برتر، بدترین آمار را مقابل استقلال دارد.

استقلال در این دیدار ۲ بازیکن خود را در اختیار ندارد. آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی غایب خواهند بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12402

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.