رئیسی به وعده‌اش عمل کند/ درخواست عزل خزعلی به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا

رئیسی به وعده‌اش عمل کند/ درخواست عزل خزعلی به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا
آرمان‌ امروز در گزارشی با تیتر «آقای رئیسی! الوعده وفا» از رییس دولت خواسته است معاون زنان خود را به دلیل مهاجرت فرزندش به کانادا عزل کند.

به گزارش نجواخبر، روزنامه آرمان‌ امروز حاشیه‌های مهاجرت پسر انسیه خزعلی به کانادا را سوژه گزارشش قرار داده و اظهارات اخیر ابراهیم رئیسی مبنی بر اینکه «پسر رفت، پدر هم برود» را یادآوری کرده است.

در این گزارش با جلال جلالی‌زاده، نماینده ادوار مجلس گفت‌وگو شده و به نقل از او آمده است: یکبار برای همیشه باید مشخص شود، غرب بد است یا خوب؟ اگر بد است،‌ چرا جلوی اشتیاق فرزندان‌شان را نمی‌گیرند و اگر خوب است، چرا با عدم رابطه با آنها کشور را از پتانسیل رابطه اقتصادی با کشورهای غربی محروم می‌کنند. همه می‌دانند،‌ دلیل تنگناهای اقتصادی چیزی جز قطع رابطه با کشورهایی است که در مبادلات اقتصادی نظام بین‌الملل به‌دلیل توانمندی بالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

این عضو حزب اتحاد ملت در ادامه تاکید کرده است: آقای رئیسی در اقدامی کاملا به‌جا اینطور گفته بودند که «پسر رفت، پدر هم برود» پس حالا که معلوم شده است، پسر معاون امور زنان ایشان در کانادا به‌سر می‌برد، یا مقدمات بازگشت او را فراهم یا خانم خزعلی را برکنار کند تا به جامعه نشان بدهد، حرفش با عملش یکی است. او افزود: اینکه مردم از رئیس‌جمهوری بدعهدی ببینند، پدیده‌ای است که می‌‌تواند هزینه‌ای سنگین را تحمیل کند. چرا که وعده توخالی آنهم از دومین نفر نظام، باعث بدبینی افکار عمومی به‌کل سیستم خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12420

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب